گوشی هوشمند جدید شیائومی با قابلیت های جدید از جمله دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و فناوری شارژ سریع عرضه خواهد شد.

رونمایی از شیائومی Mi ۱۰ با چهار دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در ۳۱ مارس +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس، شیائومی با اعلام اینکه Mi ۱۰ series جذاب با قابلیت های شگفت انگیز و به روز شده به زودی راه اندازی می شود ، طوفانی را در رسانه های جهان به پا کرد.

کمپانی MD ، Manu Kumar Jain اکنون مدتی است که از ورود قریب الوقوع سری Mi ۱۰ به کشور هند خبر داده است ، دسته رسمی توییتر شیائومی از "# ۱۰۸MPisoming" به "# ۱۰۸MPishere" تغییر یافت ، که توسط آمازون هند نیز به اشتراک گذاشته شد و تأیید کرد که هر زمان که رسمی شود این گوشی هوشمند در بستر تجارت الکترونیکی در دسترس خواهد بود، حال این برند جلوتر رفته و تاریخ عرضه گوشی هوشمند و همچنین برنامه پیش سفارش گوشی هوشمند آینده را اعلام کرده است.



تاریخ و در دسترس بودن Xiaomi Mi ۱۰

این شرکت برای اعلام این خبر به توییتر رفته و اعلام کرده است که Mi ۱۰ را در تاریخ ۳۱ مارس در ساعت ۱۲.۳۰ بعد از ظهر به بازار عرضه خواهد کرد، طبق توئیت ، شیائومی برنامه راه اندازی را در سراسر دسته های رسانه های اجتماعی خود پخش می کند. علاوه بر این ، توییت همچنین تأیید می کند که فقط نوع Mi ۱۰ ۵G پایه به برخی کشور ها وارد می شود و از نسخه Pro صرف نظر خواهد شد.

این امر با توجه به اینکه مدل Pro تمام مشخصات خود را با نوع پایه به جز مجموعه ای متفاوت از دوربین های همراه با لنز اولیه ۱۰۸MP به اشتراک می گذارد ، منطقی است. سرانجام ، شیائومی تأیید کرده است که پیش خرید Mi ۱۰ در همان روز ساعت ۳ بعد از ظهر آغاز می شود.



مشخصات Xiaomi Mi ۱۰

گوشی های شیائومی Mi ۱۰ با نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED Full HD + با سرعت تازه ای ۹۰ هرتز تولید می شوند، این پرچمدار شیائومی پردازنده برتر کوالکام را به نام Snapdragon ۸۶۵ دریافت می کند و با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LDDR۵ ارائه می شود.

قابل ذکر است ، شیائومی Mi ۱۰ اولین گوشی هوشمند در جهان است که از فناوری RAM جدید استفاده کرده است، این گوشی هوشمند در نسخه های ۸ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایتی ، ۸ گیگابایتی + ۲۵۶ گیگابایتی و ۱۲ گیگابایتی + ۲۵۶ گیگابایتی در چین عرضه می شود ، با این حال این شرکت اعلام نکرده است که کدام یک از این مدل ها یا تمامی آن ها عرضه جهانی خواهد شد.

در بخش دوربین ، این گوشی هوشمند دارای یک تنظیم ۱۰۸MP + ۱۳MP + ۲MP + ۲MP در پشت و یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی است. سرانجام ، این گوشی از MIUI ۱۱ مبتنی بر اندروید ۱۰ بهره می برد و از یک باتری ۴،۷۸۰mAh با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۰ وات تغذیه می شود.

شیائومی هنوز قیمت پرچمدار Mi ۱۰ را اعلام نکرده است ، اما به زودی قیمت دستگاه های جدید شیائومی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.