عضو فراکسیون کارگری مجلس با اشاره به دیدار فردا (سه‌شنبه) اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس با وزیر کار گفت: قرار است در این نشست درصد افزایش حقوق و دستمزد کارگران در سالجاری و مشکلات معیشتی اقشار ضعیف بررسی شود.

نشست اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس با وزیر کار درباره حقوق کارگران

قدس آنلاین: اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی قرار است در دیداری با شریعتمداری وزیر کار افزایش حقوق و دستمزد کارگران در سالجاری و مشکلات معیشتی اقشار ضعیف را بررسی کنند.

در همین راستا، نادر قاضی‌پور عضو فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است عصر فردا (سه شنبه) اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به دیدار محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رفته و مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه از جمله کارگران را بررسی کنند. 

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین دستور کارهای جلسه عصر فردا حقوق و دستمزد کارگران افزود: در این نشست انتقادات موجود از میزان افزایش حقوق کارگران بررسی خواهد شد. 

عضو فراکسیون کارگری مجلس تصریح کرد: بررسی فعالیت‌های کسبه خرد و همچنین بازاریانی که بر اثر شرایط کرونایی پیش آمده دچار مشکلات اقتصادی شده‌اند از دیگر دستور کارهای نشست مذکور است. 

قاضی پور گفت: همچنین قرار است شریعتمداری توضیحاتی را در رابطه با کسانی که از دریافت یارانه معیشتی جا مانده‌اند و یارانه باید به آنها پرداخت شود و این که چه اقداماتی باید انجام شود تا این یارانه به آنها تعلق گیرد ارائه کند. 

وی خاطرنشان کرد: ارائه گزارش عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دیگر دستور کارهای این نشست است. 

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.