اطلاعات منتشر شده در پیرامون نسل جدید آیفون های اپل اشاره به طراحی همانند iPad pro و ارائه یک Home pad کوچکتر دارد.

تازه‌ترین شایعات دربارۀ ویژگی‌های آیفون ۱۲ +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، سری آیفون ۱۲ اپل مدتی است که در صدر خبرها قرار دارد و چندین خبر و شایعه در حال گسترش در ماه های گذشته پیرامون آیفون‌های جدید وجود دارد. ماه گذشته، شاهد رندر ادعایی آیفون ۱۲ بودیم که نشان می داد غول مبتنی بر کوپرتینو بالاخره ممکن است از شکاف صفحه نمایش خلاص شود. هفته گذشته ، رندر دیگری به صورت آنلاین ظاهر شد اما این بار آیفون ۱۲ پرو بود که از نظر ظاهری مانند ماژول دوربین طراحی مجدد در عقب به همراه اسکنر LiDAR بود؛ مشابه آنچه در iPad Pro ۲۰۲۰ دیده می‌شد.

حال براساس گزارشی که توسط بلومبرگ ارائه شده است ، سری آیفون ۱۲ نه تنها اسکنر LiDAR دارد بلکه عناصر جدیدترین iPad را نیز طراحی می‌کند، آیفون ۱۲ می‌تواند الهام بخش طراحی از iPad Pro ۲۰۲۰ باشد و پیش بینی می‌شود آیفون ۱۲ پرو با دوربین‌های سه گانه و اسکنر LiDAR وارد بازار شود.



براساس این گزارش ، رده های برتر آیفون ۱۲ و ​​۱۲ پرو حداکثر دارای لبه های از جنس استنلس استیل هستند و همچنین گوشه ها و صفحه های تخت را به شدت گرد می کنند. Ming-chi Kuo ، تحلیلگر محبوب اپل ، می گوید که این گوشی از جدیدترین ویژگی iPad Pro ۲۰۲۰ و همچنین آیفون ۵ استفاده می کند و صفحه مسطح جذاب خواهد داشت.

جدا از جزئیات طراحی ، بلومبرگ همچنین ادعا می‌کند که مدل‌های آیفون Pro دارای سه دوربین در پشت به همراه اسکنر LiDAR خواهند بود، مدل‌های آیفون ۱۲ رده پایین با یک دوربین دوتایی در قسمت عقب عرضه می‌شوند. این گزارش همچنین حاکی از آن است که مدل Pro Max دارای صفحه نمایش "کمی بزرگتر" نسبت به صفحه نمایش ۶.۵ اینچی آیفون ۱۱ پرو مکس است و گفته می‌شود که اپل امسال نیز روی یک گوشی با اندازه کوچکتر کار می‌کند.

HomePod کوچکتر


اطلاعات بیشتر همچنین نشان می دهد که اپل امسال در حال کار بر روی یک HomePod جدید است. پیش بینی می‌شود بلندگو هوشمند آینده دارای یک ردپای کوچکتر با اندازه‌ای باشد که نیمی از HomePod اصلی باشد. برای انتشار در نیمه دوم سال جاری ، HomePod جدید با برچسب قیمت کمتری عرضه می‌شود و به احتمال زیاد با خدمات موسیقی بیشتری یکپارچه خواهد شد. این به اپل کمک می‌کند تا با امثال آمازون اکو و گوگل نستس رقابت کند.

اطلاعات همچنین نشان می دهد که اپل برچسب های جدید ، مک بوک پرو جدید ، اپل تی وی ، آی پد های بودجه تازه شده و یک iMac جدید برای امسال در دست اجرا دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.