فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا با تاکید بر اینکه به فرمان مقام معظم رهبری ارتش همواره آماده خدمت‌رسانی به مردم بوده، گفت: حضور پررنگ ارتشیان در زلزله‌ها و سیل‌ها دیده شده و اکنون نیز در بحث مبارزه با کرونا در خدمت مردم هستند.

ارتش همواره آماده خدمت‌رسانی به مردم بوده‌ است

به گزارش قدس آنلاین، امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان در رژه سلامت روز ارتش که با شعار مدافعان وطن، یاوران سلامت برگزار شد، اظهار کرد: در روز ارتش نام و یاد عموم شهدای وطن در عرصه‌های دفاع مقدس، دفاع از حرمین شریفین ائمه اطهار(ع) و مدافعان سلامت را گرامی می‌داریم، عزیزانی که رفتند تا ما زنده بمانیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا گفت: رژه امسال در روز ارتش با سال‌های گذشته متفاوت‌تر است رژه روز ارتش امروز با شعار مدافعان وطن، یاوران سلامت برگزار شد، در دو ماه گذشته جمعی از مدافعان سلامت جان خود را فدا کردند که نام و یاد آنان را گرامی می‌داریم.

وی با بیان اینکه در روز ارتش نام و یاد سپهبدهای شهید محمدولی قرنی، علی صیادشیرازی و قاسم سلیمانی را گرامی می‌داریم، عنوان کرد: از این سه شهید بزرگوار که نام بردم دو تن از آنها ارتشی هستند، ارتش نقش پررنگی در دوران‌های انقلاب، دفاع مقدس و دفاع از حرمین شریفین ائمه‌ اطهار(ع) داشته است و امروز هم ارتشیان در جبهه سلامت در کنار مدافعان سلامت به مبارزه با ویروس منحوس کرونا می‌پردازند.

آذریان با تاکید بر اینکه به فرمان مقام معظم رهبری ارتش همواره آماده خدمت‌رسانی به مردم بوده، یادآور شد: حضور پررنگ ارتشیان در زلزله‌ها و سیل‌ها دیده شده و اکنون نیز در بحث مبارزه با کرونا در خدمت مردم هستند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا خاطرنشان کرد: ارتش پیشگام تمامی مجموعه‌ها در بحث مبارزه با کرونا بوده و تا آخرین لحظه و تا زمان ریشه‌کنی کووید ۱۹ به فعالیت خود ادامه خواهد داد تا به فضل الهی و به‌زودی ریشه‌کنی ویروس کرونا را در کنار مردم و مدافعان سلامت را جشن بگیریم.

حرم مطهر رضوی توسط ارتشیان ضدعفونی می‌شود

در ادامه این مراسم فرمانده لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌الائمه(ع) اظهار کرد: ارتش همواره فدای ملت بوده که این مهم را با تقدیم ۴۸ هزار شهید والامقام اثبات کرده است و در روز ارتش نام و یاد این عزیزان را گرامی می‌داریم.

امیر سرتیپ دوم ستاد محمدحسین مستشاری گفت: همه ساله رژه‌های سواره، پیاده، بالگرد، نفربر، موتوری در روز ۲۹ فروردین اجرا می‌شد، اما امسال رنگ و بوی این به دلیل شیوع ویروس کرونا تغییر کرده و شاهد برگزاری رژه خدمت با شعار مدافعان وطن، یاوران سلامت هستیم.

وی بیان کرد: ارتشیان در دوران جنگ در جبهه دفاع از وطن حاضر بودند و اکنون در خط مقدم جبهه سلامت و در مسیر ریشه‌کنی ویروس کرونا در کنار مدافعان سلامت ایستاده‌اند و در حوزه‌های مختلف پیشگیری، بهداشتی و درمانی به همکاری با مسئولان ستاد مبارزه با کووید ۱۹ می‌پردازند.

فرمانده لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌الائمه(ع) متذکر شد: در این رژه تمامی خودروهایی که در جهت رفع آلودگی مستقر شده‌اند در حضور مسئولان به حرکت در خواهند آمد تا به خدمت به عموم هموطنان بپردازند، در راس خدمت‌رسانی‌های ارتشیان در حوزه سلامت در روز ارتش ضدعفونی حرم مطهر رضوی را توسط ارتشیان خواهیم داشت.

مستشاری با اشاره به فعالیت ارتشیان از ابتدای شیوع ویروس کرونا، بیان کرد: در مدت ۶۰ روزی که از زمان شیوع کووید ۱۹ در کشور گذشته بیش از ۶۰ نقطه استان که ۱۴ نقطه آن در مشهد بوده پایش سلامت شده‌اند.

وی تاکید کرد: هر مرد موفق نظامی یک خانواده همیشه همراه دارد و جا دارد که در روز ارتش تقدیر و تشکر ویژه از همسران و فرزندان ارتشیان داشته باشیم که در تک‌تک لحظات سخت و آسان و تلخ و شیرین در کنار آنان بوده‌اند تا همسران و پدران آن‌ها به بهترین شکل ممکن به ارائه خدمت بپردازند.

موفق‌ترین استان کشور در مبارزه با کرونا بودیم

استاندار خراسان رضوی نیز در ادامه این مراسم گفت: در روز ارتش نام و یاد سپهبدهای شهید محمدولی قرنی، علی صیادشیرازی و قاسم سلیمانی و نیز تمامی شهدا و جانبازی که در راه حفظ میهن از همه‌چیز خود گذشتند گرامی می‌داریم.

علیرضا رزم حسینی افزود: باید در تمامی ایام سال قدردان زحمات ارتشیان باشیم و این قدرشناسی باید در روز ارتش پررنگ‌تر باشد، امتیاز ویژه ارتشیان مردمی بودن آنان بوده که در یک کلام می‌گویند ارتش فدای ملت و یک نمونه این فدایی‌های ارتشیان در این روزهای کرونایی دیده می‌شود که در کنار مدافعان سلامت قرار گرفته‌اند، حضوری که بسیار قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه نیروهای ارتش، سپاه و نیروی انتظامی با حکم و مکتب اسلام و قرآن در کنار هم ایستاده‌اند تا از مرزهای میهن خویش دفاع کنند و دشمن اجازه کوچکترین گستاخی‌ای نداشته باشد، خاطرنشان کرد: امروز نیروهای مسلح تحت فرمان فقیهی عالی‌مقام هستند که به‌خوبی به اجرای ماموریت می‌پردازند و چنین فرماندهی‌ای در هیچ‌کجای جهان وجود ندارد و خدا را شاکریم که پشت سر ولی فقیه در مسیر جهادگونه دفاع از این آب و خاک ایستاده‌ایم.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: حضور پررنگ مردم در تشییع پیکر شهید سلیمانی و دیگر شهدای عزیز نشانه مردمی‌بودن این عزیزان است و یک نمونه آن در شهر مشهد بود؛ امروز به برکت امام رضا(ع) خراسان رضوی امن‌ترین استان کشور بوده و استان امام هشتم(ع) موفق‌ترین استان کشور در بحث مبارزه با کرونا بوده است.

رزم حسینی تاکید کرد: حمایت‌های نماینده ولی فقیه، تولیت آستان قدس رضوی، علما، جامعه پزشکان و پرستاران و عموم مردم در مدت ۶۰ روز کرونایی‌ای که پشت سر گذاشتیم شایسته تقدیر است و امیدواریم که این همراهی‌ها تا زمان ریشه‌کنی ویروس کرونا ادامه یابد.

وی با تاکید بر اینکه شکست ویروس کرونا و جشن پیروزی بر این ویروس منحوس نزدیک است، بیان کرد: امیدواریم در سال جهش تولید بتوانیم جهشی عظیم را در عرصه‌های مختلف تولیدی شاهد باشیم و در روز ارتش و از جوار حرم مطهر رضوی دعا می‌کنیم که هرچه سریع‌تر بتوانیم کووید ۱۹ را ریشه‌ کن کنیم.

منبع: فارس

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.