معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه دفاتر پیشخوان تحت هیچ شرایطی اجازه ثبت نام حضوری وام یک میلیون تومانی دولت را ندارند، تاکید کرد: ثبت نام این وام، صرفا به صورت غیر حضوری انجام می‌شود.

ثبت نام وام یک میلیون تومانی دولت صرفا به صورت غیر حضوری

به گزارش قدس آنلاین، کوکب موسوی در این باره اظهار کرد: به دلیل ثبت نام در سامانه سجام برای ورود به بورس که از هفته پیش شاهد آن بودیم و ثبت نام برای اخذ سیم کارت به منظور دریافت وام اعلامی از سوی دولت، ازدحام‌هایی را در دفاتر پیشخوان سطح شهر مشهد شاهد بودیم.
وی ادامه داد: بر مبنای تصمیم دولت که به استان‌ها ابلاغ شده است از امروز به مدت یک هفته سرپرستان خانواری که سیم کارتی به نام خود ندارند، می‌توانند به صورت مجازی با مراجعه به سامانه‌های ایرانسل و همراه اول که قبلا اعلام شده برای دریافت سیم کارت ثبت نام کنند و در ادامه این سیم کارت‌ها از طریق پست به آدرس اعلامی از سوی آن‌ها ارسال خواهد شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی اضافه کرد: برای افرادی هم که امکان دسترسی ندارند به تدریج  توسط اداره کل ارتباطات استان با همکاری دفاتر پیشخوان تدبیری اندیشیده خواهد شد.
موسوی با تاکید بر اینکه ثبت نام وام یک میلیون تومانی صرفا به صورت مجازی انجام می‌شود، تصریح کرد: به دفاتر پیشخوان اعلام شده است که تحت هیچ شرایطی اجازه ثبت نام حضوری وام مورد نظر را ندارد و در همین راستا از امروز اکیپ‌های بازرسی به دفاتر پیشخوان مراجعه کرده و در صورت مشاهده تخلف حتما دفتر متخلف پلمب خواهد شد. 
وی با اشاره به اینکه اگر برای ثبت نام وام مورد نظر قرار بر مراجعه حضوری باشد متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد، اعلام کرد: تعداد ۵۰۰دفتر پیشخوان و همچنین ۴۷۰ دفتر اپراتور ایرانسل در استان وجود دارد که در صورت لزوم از ظرفیت آن‌ها استفاده خواهد شد.

منبع: استانداری خراسان رضوی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.