مدیر سازمان حمل و نقل شهرداری تربت حیدریه گفت: به زودی طرح هوشمند سازی پرداخت الکترونیکی کرایه یا پرداخت آنلاین در ناوگان تاکسیرانی این شهر اجرا می‌شود.

طرح «پرداخت آنلاین» به زودی در ناوگان تاکسیرانی تربت حیدریه اجرایی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، محسن قندهاری  اظهار کرد: به زودی طرح هوشمند سازی پرداخت الکترونیکی کرایه یا پرداخت آنلاین در ناوگان تاکسیرانی این شهر اجرا می‌شود.

مدیر سازمان حمل و نقل شهرداری تربت حیدریه افزود: پیش از این خبری مبنی بر اجرای طرح پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی‌ها عنوان شد که پس از پیگیری انجام شده و فراخوان از شرکت‌های واجدالشرایط، متاسفانه به علت راضی نبودن از نحوه اجرای آن در شهرهای پایلوت و از طرفی همزمان شدن با تحریم‌ها و افزایش بیش از حد قیمت دستگاه موضوع مذکور منتفی شد.

وی ادامه داد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده از سازمان ارتباطات و فناوری شهرداری مشهد در خصوص پروژه در دست اقدام استفاده از «طرح QR برای پرداخت کرایه به صورت آنلاین» (مانند سیستم پرداخت آنلاین اسنپ) و رضایت نسبی تاکسیرانان و مسافرین از این طرح پس از عبور از وضعیت خط قرمز بیماری کرونا ویروس زمینه حضور از شرکت‌های مدنظر پیگیری و اقدام می‌شود.

مدیر سازمان حمل و نقل شهرداری تربت حیدریه اضافه کرد: در فاز اول اجرای این طرح، ۱۰۰ دستگاه تاکسی بی‌سیم (۱۳۳) به پرداخت الکترونیکی مجهز می‌شوند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.