۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
کد خبر: 702566

انتشار بیانیه مشترک بازیکنان فوتبال استقلال علیه وضعیت مدیریت این مجموعه و خطاب قرار دادن وزیر ورزش نشان می‌دهد اوضاع باشگاه استقلال در برهه کنونی به شدت نگران کننده است!

قدس آنلاین: انتشار بیانیه مشترک بازیکنان فوتبال استقلال علیه وضعیت مدیریت این مجموعه و خطاب قرار دادن وزیر ورزش نشان می‌دهد اوضاع باشگاه استقلال در برهه کنونی به شدت نگران کننده است!

اما باید دید این بیانیه بر اساس چه هدف و معیاری نوشته شده است؟

مطالبه حقوق و قرارداد از سوی بازیکنان کاملاً پذیرفتنی است اما یک نکته مبهم در این میان وجود دارد که آیا با جنجال رسانه‌ای خزانه استقلال شارژ خواهد شد؟ چه کسانی از این شوی رسانه‌ای نفع می‌برند، آیا وزارت ورزش که تا به امروز نشان داده اراده ای جدی برای حل مشکلات بی‌شمار استقلال ندارد با انتشار بیانیه بازیکنان از خود بی‌خود می‌شود و دستور حل فوری بحران مالی را می‌دهد!؟

حقیقتی تلخ در این اتفاق نهفته است که نویسنده بیانیه مشترک استقلال نه تنها به فکر موفقیت باشگاه نیست بلکه به دنبال ارائه آدرس غلط به هواداران است تا دوباره به مجموعه مدیریتی بازگردد!

اگر به خط خبری شکل گرفته علیه استقلال در روزهای اخیر به دقت نگاه کنید متوجه بسیاری از بازی‌های پشت پرده خواهید شد! مشکل امروز استقلال فقط پول نیست بلکه سهم خواهی بیرون ماندگان عشق شهرت است، انگار سناریونویس اصلی پشت پرده حاشیه‌های روزهای اخیر پس از فتح الله زاده حالا عزم خود را برای حذف سعادتمند آغاز کرده است تا دومین مدیرعامل استقلال در کمتر از یک ماه استعفای خود را بنویسد!

در اینکه سعادتمند در ماجرای داداشیان و اِبرا مرتکب اشتباه استراتژیک شد شکی نیست اما اگر او پول مورد نیاز برای پرداخت بازیکنان را هم تأمین می‌کرد با برخی اتفاقاتی غیرمنتظره دیگر مواجه می‌شد چون قرار نیست استقلال به ساحل آرامش نزدیک شود!

تحلیل یک خطی بیانیه بازیکنان استقلال و رفتار کودتاگونه آن‌ها را باید محصول سهم خواهی دانه درشت‌ها دانست، دیروز برخی رسانه‌ها و امروز بازیکنان تیم همانند سربازان پیاده این جریان قسمتی از این نمایش را به اجرا درآوردند و مطمئناً فردا اتفاقات جدیدتری رقم خواهد خورد تا بازی به نتیجه برسد!

وقتی بزرگ‌تر در خانه نیست هر خطری خانه را تهدید می‌کند، شاید اگر سایه بزرگ‌تری این روزها روی سر استقلال بود کسی به خود اجازه نمی‌داد مشکلاتش را با جار و جنجال و بیانیه شبانگاهی طلب کند!

کاش به جای دو جین ستاره کاغذی این روزها یک منصور پورحیدری وجود داشت که یاغیان سرکش امروز کنار او بزرگی می‌آموختند و این‌گونه سهم خواهی نمی‌کردند!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.