مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت : این استان در صورت تصمیم ملی مبنی بر بازگشایی مدارس، آمادگی اجرای آن را در قالب رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع بیماری ویروسی و همه‌گیر کرونا دارد.

مدارس خراسان رضوی برای بازگشایی آماده هستند

به گزارش قدس آنلاین، قاسمعلی خدابنده  افزود: با توجه به اعلام وزیر وزیر آموزش و پرورش مبنی بر بازگشایی مدارس از هفته آینده یعنی از روز ۲۷ اردیبهشت این استان چنانکه از قبل نیز اعلام کرده بود که پروتکل های بهداشتی و ضدعفونی مدارس به صورت کامل رعایت می‌شود آمادگی بازگشایی مدارس در صورت اعلام تصمیم ملی برای این امر را دارد.

وی ادامه داد: این آمادگی چه در شهرهایی که از نظر شیوع بیماری کرونا سفید اعلام شده‌اند و چه در سایر شهرها فراهم است و جای هیچ گونه نگرانی نیست.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش حضور دانش آموزان در مدارس اجباری نیست و فقط برای رفع اشکال به صورت اختیاری است.
خدابنده افزود: معلمان نیز با رعایت اصول بهداشتی و مدارس با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اعلام شده میزبان دانش آموزان برای رفع اشکال از تاریخ ۲۷ اردیبهشت هستند.
وی ادامه داد: در صورت اعلام قطعی ستاد ملی مبارزه با کرونا زمینه ها برای ارائه خدمت مدارس در این قالب وجود دارد.
استان خراسان رضوی هم اکنون دارای بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش آموز است که این رقم معادل حدود ۹ درصد جمعیت دانش آموزی کشور است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.