قائم مقام تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از بازگشایی درهای این آستان مقدس در صبح روز دوشنبه پنجم خردادماه خبرداد و گفت: صحن‌ها و حیاط‌های روباز از ساعت هفت صبح تا ۱۹ عصر در اختیار زائران و مجاوران خواهد بود.

آستان مقدس حضرت معصومه (س) از دوشنبه به روی زائران باز خواهد شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری آستان حضرت معصومه(س)، هادی محمودنژاد اظهار کرد: این تصمیم به دنبال آخرین اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر بازگشایی حرم‌های مقدس پس از عید فطر و پس از هماهنگی‌های انجام شده اتخاذ شده است.

وی گفت: بر این اساس صبح روز دوشنبه پنجم خردادماه با به صدا درآمدن نقاره‌های حرم مطهر، صحن‌های این حرم شریف در اختیار زائران، مجاوران و همه ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت(ع) قرار خواهد گرفت و از ساعت هفت صبح تا ۱۹ عصر میزبان زائران خواهیم بود.

محمود نژاد، تاکید کرد: با توجه به پروتکل‌های بهداشتی، در این مرحله فقط صحن‌های مطهر و حیاط‌های روباز بازگشایی می‌شود و دستورالعمل‌های مرتبط با این ایام به صورت کامل تا حد توان رعایت خواهد شد.

وی گفت: از مردم عزیز و مؤمن درخواست داریم با خادمان این حرم شریف در همه موارد از جمله تردد و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همکاری لازم را داشته باشند.

قائم مقام تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س)، ابراز امیدواری کرد که با اتمام بیماری کرونا و رفع محدودیت‌های ایجاد شده امکان استفاده زائران و مجاوران کریمه اهل بیت(ع) از تمام ظرفیت حرم کریمه اهل بیت(س) فراهم شود.

با شیوع ویورس کرونا از ابتدای اسفندماه ۹۸، محدودیت هایی برای ورود زائران به اعتاب مقدس از جمله حرم حضرت معصومه(س) ایجاد شد که در نهایت با تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا، از ۲۶ اسفندماه فعالیت و میزبانی تمام اعتباب مقدس از پذیرش زائران متوقف شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.