تولیت آستان قدس رضوی در پیامی انتخاب محمدباقر قالیباف را به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم تبریک گفت.

پیام تبریک تولیت آستان قدس رضوی به رئیس جدید مجلس شورای اسلامی

به گزارش قدس آنلاین، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین مروی به شرح زیر است:

باسمه تعالی

جناب آقای دکتر قالیباف دامت توفیقاته

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم؛

انتخاب جناب‌عالی را که برخاسته از دیار پر افتخار خراسان و از یادگاران دوران درخشان دفاع مقدس هستید، به ریاست مجلس شورای اسلامی تبریک عرض می‌کنم، در طول سال‌های متمادی منشأ خدمات ارزشمند برای مردم بوده‌اید و امید است در سنگر جدید نیز همراه با سایر نمایندگان محترم شب و روز را با دغدغه حل مشکلات مردم خصوصاً معیشت محرومان بگذرانید.

حرکت جهادی همه جانبه و هوشمندانه در اجرای بیانیه مهم و راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی، که در برگیرنده معنویت و اخلاق، عدالت و مبارزه با فساد، عزت ملی، خانواده و سبک زندگی اسلامی است، جایگاه ویژه‌ای برای تحقق خودسازی، جامعه پردازی و تمدّن سازی دارد و انتظار می‌رود مجلس یازدهم به این موارد اهتمام مضاعف داشته باشد. مقوله زیارت و وقف و نذر از همین زاویه دارای اهمیت ویژه‌ای است که باید گسترش و تعمیق فرهنگ این موضوعات ارزشمند و آثار بی‌بدیل مترتب بر آن‌ها در تقنین و برنامه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

رهبر حکیم انقلاب اسلامی توجه ویژه به مقوله عدالت اجتماعی، اقتصاد مقاومتی و اولویت دادن به گشودن گره‌های اقتصادی مزمن از طریق تقنین و نظارت در همکاری با دولت و اتخاذ تصمیم‌های عالمانه و شجاعانه را جزو انتظارت مردم در این مقطع از حیات مبارک جمهوری اسلامی ایران دانسته‌اند.

در جوار مضجع شریف و نورانی حضرت ثامن الحجج علیه آلاف التحیه والثناء توفیق جناب‌عالی و دیگر همکاران محترم را از خداوند منان خواهانم.

 تولیت آستان قدس رضوی

احمد مروی

منبع:

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.