ساری- خبرنگاران روزنامه قدس با کسب 3 رتبه برای هشتمین دوره متوالی در جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری مازندران درخشیدند.

خبرنگاران قدس در جشنواره مطبوعات مازندران درخشیدند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در آیین اختتامیه این جشنواره که ظهر سه شنبه در استانداری مازندران برگزار گردید، حسین احمدی، رقیه توسلی و حسن احمدی فرد خبرنگاران روزنامه قدس با دریافت لوح تقدیر و تندیس جشنواره تجلیل شدند.

در این جشنواره خبرنگاران قدس با کسب ۳ رتبه در بخش مصاحبه افتخارآفرینی کردند. حسین احمدی و رقیه توسلی مشترکاً رتبه اول بخش مصاحبه و حسن احمدی فرد رتبه دوم این بخش را به خود اختصاص دادند.

«در انتظار مردِ مجنون» عنوان مصاحبه حسین احمدی و رقیه توسلی بود که در آن به خانواده غواص شهید«سید عمادالدین تاج الدین» پرداختند. خانواده ای که بعد از ۳۵ سال همچنان چشم براه پیکر مطهر فرزندشان هستند.

حسن احمدی فرد نیز در این جشنواره توانست با مطلب «شب، سکوت، شالیزار» رتبه دوم بخش مصاحبه را کسب کند. وی در این نوشتار به پیشه «شپ پایی» در شمال کشور پرداخته و رنج نگهبانان شالیزار را روایت کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری تحلیلی استان گفت: آثار ارسالی همانند سال های گذشته در مرکز مطالعات رسانه تهران داوری و منتخبین در زمینه های یادداشت و سرمقاله، گزارش، مقاله مطبوعاتی، تیتر، خبر، مصاحبه، عکس، طنز اجتماعی، سوژه خبری، طراحی و صفحه آرایی، طنز اجتماعی، کاریکاتور، سوژه خبری، شعار ویژه سال «رونق تولید» و بخش ویژه «سردار شهید سلیمانی» تجلیل شدند.

عباس زارع با اشاره به اینکه ۶۲۵ اثر در ۱۳ بخش به دبیرخانه ارسال شد، افزود: در این جشنواره بخش ویژه ای با عنوان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز گنجانده شد که مورد استقبال اصحاب قلم قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: رعایت الزامات و محدودیت‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا سبب شد تا نتوانیم اختتامیه هشتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان را به صورت ویژه و گسترده برگزار کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در پایان اضافه کرد: این جشنواره با همکاری، خانه مطبوعات و اداره کل مطالعات و برنامه ریزی معاونت مطبوعاتی در قالب یک سامانه جامع برگزار و داوران منتخب اداره کل مطالعات، به صورت متمرکز داوری آثار رسیده را بر عهده داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.