یزد - فرمانده انتظامی استان یزد گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته در عملیات ماموران پلیس، تعداد ۴۲۸ نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز که در ۳ نقطه شهر یزد مخفی شده بودند، دستگیر شدند.

دستگیری ۴۲۸ نفر از اتباع بیگانه غیر مجازدر یزد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "عباسعلی بهدانی فرد" با بیان این خبر اظهارداشت : در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران پلیس اطلاعلات و امنیت عمومی استان یزد با انجام یک سری کارهای اطلاعاتی از ورود غیرمجاز اتباع بیگانه به شهر یزد مطلع شدند.

وی ضمن اشاره به رصد اطلاعاتی و شناسایی ۳ نقطه از مخفیگاه این افراد در حومه شهر یزد، افزود: ماموران پلیس ضمن اخذ مجوز قضائی در چند عملیات جداگانه تعداد ۴۲۸ نفر از آنها را دستگیر کردند.

بهدانی فرد با بیان اینکه این افراد از مرزهای شرقی کشور به صورت غیرمجاز و قاچاق وارد کشور شده بودند، تصریح کرد: مقصد بعدی افراد دستگیر شده حرکت به سمت استان های مرکزی کشور بود که با خودروهای شوتی صورت می گیرد.

رئیس پلیس استان گفت: با وجود مشکلات پیش آمده برای اتباع بیگانه غیرمجاز باز هم شاهد تردد بدون مجوز این افراد در سطح شهر و نارضایتی مردم و احساس ناامنی برای شهروندان هستیم که پلیس در این خصوص برابر وظایف ذاتی و قانون نسبت به دستگیری و طرد اتباع بیگانه غیرمجاز اقدام خواهد کرد.

وی خاطر نشان ساخت: امید است با همکاری و پیگیری مسئولان استان و کشور شاهد ساماندهی وضعیت موجود باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.