مانیتور مخصوص بازی ۲۷ اینچی Xiaomi و ۳۰،۰۰۰mAh Mi Power Bank ۳ در چین راه اندازی شد.

مشخصات مانیتور مخصوص بازی ۲۷ اینچی Xiaomi +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، ماه گذشته ، برند فرعی شیائومی Redmi اولین مانیتور رایانه شخصی خود را با نام Redmi Display ۱A راه اندازی کرده بود. چند روز پیش به طور انحصاری از طریق ایشان آگاروال خبر داده شده بود که به زودی شیائومی یک مانیتور بازی و یک پاور بانک با ظرفیت بالا راه اندازی می کند. اکنون شیائومی هر دو دستگاه را در کشور خود معرفی کرده است.

یادآوری می شود ، این شرکت در اکتبر گذشته با راه اندازی مانیتور ۳۴ اینچی وارد بخش مانیتورهای بازی شده بود. این جدیدترین مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی دارای صفحه نمایش با سرعت بالا است در حالی که Mi Power Bank ۳ با ظرفیت عظیم باتری ۳۰،۰۰۰ میلی آمپر ساعتی پر شده است. بیایید نگاهی به دستگاه های زیر بیندازیم:



مشخصات و ویژگی های مانیتور بازی ۲۷ اینچی Xiaomi

آخرین مانیتور بازی Xiaomi دارای یک صفحه نمایش ۲۷ اینچی IPS با رزولوشن صفحه نمایش ۲۵۶۰ ، ۱۴۴۰ پیکسل است. این پنل دارای نرخ تجدید فوق العاده بالا با ۱۶۵ هرتز ، قدرت، ۹۵ درصد DCI-P۳ و صفحه نمایش پیشرفته پویای DisplayHDR۴۰۰ است. این مانیتور مخصوص بازی، از فناوری هماهنگ سازی Adaptive-Sync با پشتیبانی از TUV کم نور آبی بهره می برد و مانیتور را می‌توان با کمک یک پایه ایستاده بر روی یک میز قرار داد یا روی دیوار به راحتی نصب کرد.

از لحاظ ارتباطی ، مانیتور Gaming از یک درگاه USB ۳.۰ ، DisplayPort ، درگاه HDMI و یک جک هدفون ۳.۵ میلی متری بهره می برد. شیائومی با خرید این دستگاه، به کاربران سه سال گارانتی و خدمات پس از فروش در محل را ارائه می‌دهد.



مشخصات و ویژگی های Mi Power Bank ۳ ۳۰،۰۰۰mAh

دستگاه جدید Mi Power Bank ۳ با یک باتری ۳۰،۰۰۰ میلی آمپر ساعتی همراه است که قابلیت شارژ همزمان سه دستگاه را دارد. پاوربانک به دو پورت USB-A ، یک درگاه USB-C و یک درگاه microUSB مجهز شده است و هر دو پورت USB-A و USB-C شارژ سریع ۱۸ وات را ارائه می‌دهند.

خود پاوربانک را می‌توان با استفاده از درگاه USB-C تا حداکثر ۲۴W شارژ کرد و یک شارژر ۳۰W شیائومی می‌تواند تمام باتری را در ۷.۵ ساعت شارژ کند، همچنین Mi Power Bank ۳ دارای یک حالت جریان کم برای شارژ وسایل کوچک (هدفون‌های بی سیم ، ساعت هوشمند) است که با ضربه زدن دو بار روی دکمه پاور می‌توان آن را فعال کرد.

شیائومی ادعا می کند که Mi Power Bank سی هزار میلی آمپر ساعتی می‌تواند گوشی‌های هوشمند Mi ۱۰ ، Redmi K۳۰ Pro ۴.۵ یا iPhone SE ۲۰۲۰ را بیش از ۱۰ بار شارژ کند.

قیمت و در دسترس بودن مانیتور بازی Xiaomi و Mi Power Bank ۳

مانیتور مخصوص بازی شیائومی از طریق وب سایت شرکت Xiaomi Mall در حال حاضر فقط برای خرید در چین آماده است، این مانیتور در حدود (۲۳،۶۰۰ Rs) قیمت دارد. همچنین Mi Power Bank ۳ با قیمت (۱۸۰۰ Rs) فروخته می‌شود و از ۱۸ ژوئن برای خرید در JD.com در دسترس خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.