همدان - استاندار همدان گفت: در حال حاضر مقدمات ۶۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در نهاوند ایجاد شده است.

مقدمات ۶۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در نهاوند ایجاد شده است

به گزارش قدس آنلاین ، سید سعید شاهرخی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم کلنگ زنی یک پروژه سرمایه گذاری در نهاوند گفت: نهاوند ظرفیت‌های فوق العاده ای در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و معدنی دارد.

استاندارهمدان با بیان اینکه نهاوند شایسته همه خدمات است و باید به ظرفیت‌ها توجه شود، گفت: بعد از انقلاب در این زمینه بسیار کار شده اما نیازهای نهاوند بیش از اینها است.

وی با یادآوری اینکه در نهاوند پروژه‌های خوبی را در دستور کار است اما امیدواریم با نگاه خوب دولت و مجلس کارهای بهتری انجام شود، گفت: در حوزه اقتصاد و معیشت دارای برنامه منسجم در استان همدان و شهرستان نهاوند هستیم.

کف سرمایه گذاری در استان همدان طی سه سال آینده سالانه ۱۵ هزار میلیاردتومان با ایجاد ۲۰ هزار شغل خواهد بودشاهرخی عنوان کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده کف سرمایه گذاری در استان همدان طی سه سال آینده سالانه ۱۵ هزار میلیاردتومان با ایجاد ۲۰ هزار شغل خواهد بود که خوشبختانه این مهم در سال ۹۸ محقق شده است.

وی گفت: سهم نهاوند در سند راهبردی توسعه استان همدان میانگین ۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری است که طی سه سال ۱۸۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام و ۶ هزار شغل ایجاد می‌شود.

استاندار همدان گفت: در حال حاضر مقدمات ۶۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در نهاوند ایجاد شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.