مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد از به تعویق افتادن دو رویداد نمایشگاهی در این مجموعه به دلیل هشدارهای شیوع ویروس کرونا در شهر مشهد خبر داد.

دو رویداد نمایشگاهی در مشهد به علت شیوع کرونا به تعویق افتاد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد سعید صیفی گفت: بر اساس گزارش اخیر ستاد مقابله با کرونا و اعمال محدودیتهای تجمعی، با وجود برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای برگزاری "نمایشگاه تخصصی دستاوردهای مقابله با کرونا" برگزاری این نمایشگاه به زمان دیگری موکول شد.

وی افزود: هشتمین نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان نیز که قرار بود همزمان با نمایشگاه دستاوردهای مقابله با کرونا در سال جهش تولید از تاریخ ١٦ تا ٢٠ تیرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شود به زمان دیگری موکول شد.

او ادامه داد: زمان برگزاری دو نمایشگاه مزبور متعاقبا اعلام می‌شود.

روز دوشنبه نهم تیر ماه ۱۳۹۹ دبیر کارگروه مراقبت و درمان کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد: وضعیت شهر مشهد از لحاظ ابتلای به کرونا از مرحله قرمز هم عبور کرده و "هشدار بسیار بالا" برای این کلانشهر به لحاظ بیماری کرونا اعلام شده است.

دکتر علی اصغر انجیدنی افزود: تعداد مبتلایان به کرونا در مشهد امروز به بالاترین حد خود از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون رسیده است.

منبع:

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.