همدان - مسوول کنترل دخانیات دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت : ۵۰ مرکز عرضه قلیان دراستان پلمب شد ، درحال حاضرهیچ مرکزعرضه قلیان درشهرهمدان وجود ندارد.

۵۰ مرکز عرضه قلیان درهمدان پلمب شد

به گزارش  قدس آنلاین پایگاه خبری وب‌دا درهمدان، مهندس مهدی خدابخشی مسئوول کنترل دخانیات دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به تعطیلی قلیان‌ سراها دراستان به منظور کنترل شیوع بیماری کرونا اظهارکرد: اسفندماه گذشته با شیوع بیماری کرونا اقدام به تعطیلی تمام قلیان‌سرا دراستان کردیم.

خدا بخشی با بیان اینکه عده‌ای از افراد داوطلبانه اقدام به تعطیلی واحدهای خود کردند وبرخی نیز با حکم قضایی گفت: تا اواسط اردیبهشت ماه این رویه ادامه داشت و شاهد فعالیت هیچ قلیان‌سرایی دراستان نبودیم اما با برداشتن محدودهایی درپایان اردیبهشت و اوایل خردادماه دوباره تعدادی ازاین مراکز فعالیت کردند.

وی ادامه داد: هرچند همواره تاکید داریم نباید مراکز عرضه قلیان در استان فعال باشند و قبل از بیماری کرونا نیز فعالیت آنها را کنترل می‌کردیم اما عده‌ای از مراکز که حتی پروانه کسب نیز نداشتند به ویژه در مسیرهای گردشگری بار دیگر اقدام به عرضه قلیان کرده‌ بودند.

مسئوول کنترل دخانیات دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه در گام دوم اجرای محدودیت‌های کرونا بعد از ماه رمضان متاسفانه شاهد عرضه قلیان در برخی مراکز بودیم گفت: در این راستا با حکم دادستانی، مسوولان قضایی شهرستان‌ها و نیروی انتظامی مجدد بازدیدها را در برنامه گنجاندیم و هرگاه نیز گزارشی مبنی بر عرضه قلیان بود بلافاصله ورود کرده و اقدام به پلمب مراکز کرده‌ایم.

مهندس خدابخشی با بیان اینکه متاسفانه از اوایل خردادماه تا هفته قبل بالغ بر ۵۰ قلیان‌سرا باز شده بودند که اقدام به پلمب کردیم و ادوات موجود ضبط شد افزود: عده‌ای در جاده حیدره و گنجنامه دستفروشی می‌کردند که با حکم قضایی ابزار و لوازم آنها ضبط شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.