مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از نصب و راه‌اندازی یک دستگاه سی‌تی‌اسکن جدید بیمارستان امام رضا(ع) و نصب و راه‌اندازی تجهیزات و ملزومات موردنیاز بیمارستان جدید شهید هاشمی‌نژاد در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

تجهیزات موردنیاز بیمارستان‌های امام رضا(ع) و شهید هاشمی‌نژاد به‌زودی نصب و راه‌اندازی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از وبدا، علیرضا جوان اظهار کرد: به‌زودی یک دستگاه سی‌تی‌اسکن جدید در بیمارستان امام رضا(ع) نصب و راه‌اندازی می‌شود تا در کنار دستگاه فعلی موجود در این مرکز درمانی سرعت خدمت‌رسانی به دو گروه بیماران سرپایی و بستری را دو برابر کند.

مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطر نشان کرد: دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان اکبر هم از نیمه دوم تیر ماه امسال فعال شده و خوشبختانه دیگر نیازی به جابه‌جایی بیماران از بیمارستان به مراکز تصویربرداری جهت انجام سی‌تی‌اسکن نیست.

وی در خصوص نصب و راه‌اندازی تجهیزات و ملزومات موردنیاز بیمارستان جدید شهید هاشمی‌نژاد، بیان کرد: کار ساخت فضای جدید بیمارستان هاشمی‌نژاد پایان یافته و برای تجهیز امکانات مورد نیاز این مرکز درمانی هم از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی‌هایش صورت پذیرفته تا اقدامات لازم جهت نصب و راه‌اندازی تجهیزات و ملزومات موردنیاز این بیمارستان انجام شود.

جوان تصریح کرد: تولید ماسک در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال حاضر رو به افزایش است و امیدواریم که با تأمین ملزومات موردنیاز خللی در روند تولید به‌وجود نیاید.

مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه ماسک‌های تولید شده شامل دو نوع ۹۵N و ساده سه لایه است، افزود: نوع ساده آن تولید استان بوده است و با تلاش چشمگیر فعالان این عرصه تولید آن هم‌اکنون به چند برابر افزایش یافته است و خوشبختانه در حال حاضر دغدغه‌ای بابت تأمین اقلام و ملزومات پزشکی مورد نیاز کادر پزشکی در ۶ دانشگاه علوم پزشکی خراسان رضوی نداریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.