مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی گفت: فردا اول مرداد ماه مطابق با اول ذی الحجه سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) هیچ واقعه طلاقی در دفاتر استان ثبت نمی‌شود.

هیچ واقعه طلاقی فردا در خراسان رضوی ثبت نمی‌شود

به گزارش قدس آنلاین، محمد حسن بهادر اظهار کرد: : در راستای صیانت از بنیان خانواده اقدامات مختلفی صورت گرفته ‌است که ثبت الکترونیکی وقایع ازدواج و تسریع و تسهیل در این امر، برگزاری کلاس‌های آموزشی پیش از ازدواج، انجام آزمایشات ژنتیک به منظور پیشگیری از تولد فرزندان بیمار، تهیه شیوه‌نامه عقد در جوار بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) و عدم ثبت واقعه طلاق در سالروز پیوند فرخنده امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) گوشه‌ای از تلاش‌های صورت گرفته در این خصوص است.
وی توجه بیشتر مسوولان به بحث خانواده، فراهم کردن شرایط ازدواج آسان و لزوم حمایت و آموزش زوج‌های جوان به منظور داشتن خانواده‌ای سالم و پایدار با رفع موانع فرهنگی و اقتصادی را مورد تاکید قرار داد.
مدیر کل ثبت اسناد واملاک خراسان رضوی گفت:طی ۱۰ سال اخیر ازدواج‌های ثبت شده در استان ۸.۷ درصد کاهش یافته ‌است، همچنین پارسال میزان وقایع ازدواج ثبت شده نسبت به سال قبل از آن ۳.۲ درصد کاهش یافته است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.