به همت مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی، همزمان با سالروز ازدواج امام علی(ع) و فاطمه الزهرا(س) از زوجین فعال در طرح «زندگی به سبک رضوی» با حضور خادمان بارگاه منور رضوی تقدیر شد.

تجلیل خدام رضوی از ۲۵۰ نومزدوج مشهدی هم زمان با روز ملی ازدواج

به گزارش قدس آنلاین، فاطمه دژبرد مدیر مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی  با تشریح این برنامه اظهار کرد: به مناسبت سالروز ازدواج حضرت امیرالمؤمنین(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س)، این مرکز با تدارک برنامه ای از ۲۵۰ تن از زوجین فعال در طرح «زندگی به سبک رضوی» تقدیر به عمل آورد.
وی افزود: در این برنامه، ضمن دیدار خادمان حرم مطهر حضرت رضا(ع) با چند تن از زوجین، هدایای متبرکی از جمله یک جلد کلام الله مجید به همراه متن پیام تولیت آستان قدس رضوی و یک جلد کتاب با مضمون رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به آنها تقدیم می شود.      
دژبرد، این برنامه را بخشی از طرح «زندگی به سبک رضوی» عنوان و اضافه کرد: ۳۰ هزار زوج جوان از سراسر کشور از آموزش ها و مشاوره های ارائه شده توسط این مرکز به صورت غیر حضوری و در بستر فضای مجازی استفاده می کنند.
مدیر مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی یادآور شد: زوجینی که تمایل به شرکت در این طرح را دارند، باید یکسال پس از ثبت عقد خود اقدام کنند تا از ۳ سال پشتیبانی آموزشی و مشاوره ای آستان قدس رضوی برای تحکیم بنیان های خانوادگی خود بهره مند شوند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.