۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۷
کد خبر: 713072

دیدار تیم‌های استقلال و نساجی‌مازندران با تساوی یک بر یک به اتمام رسید تا کار آبی‌های پایتخت برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا دشوار شود.

یک گل چهل متری، کار استقلال را سخت کرد

به گزارش قدس آنلاین امشب (پنجشنبه) در هفته بیست و ششم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، استقلال در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف نساجی‌مازندران رفت که این دیدار تماشایی با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

در دقیقه ۳۹ مهدی قائدی در محوطه جریمه میهمان سرنگون شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. این پنالتی را شیخ دیابانه به گل استقلال تبدیل کرد اما این گل به سرعت جواب داده شد. در دقیقه ۴۲، سیدمحمد میری هافبک نساجی با شوتی غیرقابل مهار از فاصله حدود 40 متری، توپ را به تور دروازه استقلال دوخت و کار را به تساوی کشاند.

در نیمه دوم هر دو تیم بخصوص تیم میهمان فرصت هایی برای باز کردن دروازه حریف داشتند اما این تلاش‌ها به جایی نرسید. این تساوی کار آبی پوشان را برای کسب سهمیه سخت تر کرد.

بازی پرماجرا در اصفهان

تیم فوتبال سپاهان در دیدار خانگی مقابل صنعت‌نفت آبادان در حالی به برتری یک بر صفر دست یافت که یک نیمه را ۱۰ نفره بازی کرد و یک پنالتی را هم از دست داد.

سپاهان خیلی زود به پنالتی رسید اما ضربه محمد محبی را ناصر سالاری مهار کرد.

حملات میزبان در دقیقه ۱۶ نتیجه داد و کرنر ارسالی را محمدرضا مهدی‌زاده با ضربه سر به گل نخست سپاهان تبدیل کرد.

در دقایق تلف شده نیمه نخست، سروش رفیعی ‌به دلیل تکل خطرناک با کارت قرمز داور مواجه شد تا سپاهان ۱۰ نفره شود که این مساله اعتراض شدید «امیر قلعه‌نویی» را درپی داشت.

شاگردان قلعه‌نویی این یک گل را تا پایان بازی حفظ کردند و با کسب این پیروزی به امتیاز ۴۵ رسیدند.

فولاد قهرمانی پرسپولیس را به عقب انداخت

فولاد اگر امشب نمی‌برد، پرسپولیس قهرمان شده بود اما شاگردان نکونام این شادی صدرنشین را یک شب به عقب انداختند.   در دقیقه 52 بازی پاس فرشاد احمدزاده در محوطه جریمه به لوسیانو پریرا رسید و او پس از سرتوپ عالی به زیبایی دروازه ذوب آهن را گشود تا فولاد را یک گل جلو بیندازد.

اما فرشاد محمدی مهر بازیکن ذوب آهن در دقیقه 62 در یک حرکت فردی، شوتی را روانه دروازه فولاد کرد که شوت او به کولیبالی خورد و تغییر جهت داد و به شکلی عجیب در درون دروازه فولاد جای گرفت‌. در دقیقه 89 صابرحردانی در موقعیت تک به تک، توپ را از دروازه بان ذوب آهن عبور داد و گل دوم را زد.

بازی مشهد، برنده نداشت

در دیگر بازی ها، شاگردان بختیاری‌زاده در ورزشگاه خانگی با وجود تلاش زیادی که مقابل تراکتور داشتند، به یک امتیاز رضایت دادند. شهرخودرو می‌توانست با شکست تراکتور یک و حتی دو پله‌ در جدول صعود کند اما با وجود تلاش بسیار، درنهایت به یک امتیاز بسنده کرد که البته همین نتیجه برای حفظ آنها در جمع مدعیان کسب سهمیه آسیایی نیز کافی بود.

در تبریز، ماشین سازی در برابر میهمانش گل گهر سیرجان شکست خورد تا مجید جلالی، در آخرین هفته‌ها تیمش را از خطر سقوط بیشتر دور کند. ، ماشین‌سازی تبریز با وجود اینکه گل میلاد کمندانی را توسط شاهین ثاقبی پاسخ داد، در دقایق پایانی روی توپ ارسالی از میانه زمین، با ضربه آکروباتیک علیرضا ابراهیمی گل دوم را دریافت کرد تا گل‌گهر سیرجان پس از برتری پُر گل مقابل شاهین شهرداری، امشب هم به برد ارزشمندی برسد و موقتاً به رده دوازدهم صعود کند.

در شهر قدس، پیکان در حالیکه تیم برتر میدان بود،نتوانست از حملات پرتعداد خود به نتیجه برسد و مقابل پارس جم به تساوی رضایت داد. شاهین بوشهر تیم قعرنشین جدول هم به مصاف سایپا رفت و این دیدار هم با تساوی تمام شد.

آرمان رمضانی در دقیقه 68 برای سایپا و  میلاد صارمی در دقیقه 72 از روی نقطه پنالتی گل زدند تا جنگ در پایین جدول به هفته‌های بعد کشیده شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.