زوج جوان طبسی که به منظور پیشگیری از شیوع کرونا هزینه مراسم عروسی خود را صرف آزادی ۵ زندانی جرایم غیر عمد کردند، از سوی مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

تقدیر از زوج جوانی که هزینه مراسم عروسی خود را صرف آزادی زندانیان کردند

به گزارش قدس آنلاین، فاطمه دژبرد مدیر مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با آستان نیوز ضمن تقدیر از اقدام خداپسندانه این زوج جوان طبسی که با پذیرش مسئولیت اجتماعی از برگزاری مراسم عروسی صرف ‌نظر کرده‌اند، گفت: خانم زکیه عباسیان و آقای مرتضی شایان فر، زوج جوانی هستند که مراسم ازدواج خود را به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزار نکرده و هزینه آن را صرف آزادی ۵ زندانی جرایم غیر عمد کرده بودند، از سوی مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی افزود: این تقدیر طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی امام‌جمعه طبس، مهدی قاسم‌زاده معاون بقاع متبرکه و اماکن مذهبی آستان قدس رضوی و جمعی از مسئولان استانی با همکاری مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان طبس برگزار شد.

دژبرد گفت: هدایای تدارک دیده شده شامل یک جلد کلام الله مجید به همراه متن پیام تولیت آستان قدس رضوی، تابلوفرش متبرک حرم مطهر رضوی و یک بسته فرهنگی حاوی نرم افزار زندگی به سبک رضوی و چند جلد کتاب بود.

وی گفت: همچنین این زوج جوان انشاالله بعد از پایان بحران کرونا به دعوت مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی به مدت سه روز میهمان امام هشتم(ع) در مشهد مقدس شده و از برنامه های طرح زندگی به سبک رضوی ویژه زوجین بهره مند خواهند شد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.