یزد - معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان یزد از آغاز به کار اولین مدرسه تابستانی هلال احمر خبر داد و گفت: از ابتدای مردادماه، فیلم‌های آموزشی مخاطرات و کمک‌های اولیه در صفحات شبکه‌های اجتماعی رسمی هلال احمر ارائه می شود.

آغاز به کار اولین مدرسه تابستانی مجازی هلال‌احمر در یزد

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عومی جمعیت هلال احمر استان یزد ، حامد صدیقی با تاکید بر لزوم آشنایی مردم با آموزش همگانی مخاطرات و کمک‌های اولیه به صورت حضوری، نیمه حضوری و... گفت: شرط رفتار صحیح و یادگیری آموزش‌ها هنگام بروز حوادث، تکرار و تمرین است.

وی با اشاره به وظیفه جمعیت در موضوع آموزش همگانی در سوانح و حوادث و بلایا افزود: اولین مدرسه تابستانی هلال احمر با هدف کاهش آسیب به مردم و با شعار "خانواده آماده در مخاطرات" از ابتدای مردادماه آغاز و فیلم‌های آموزشی مخاطرات و کمک‌های اولیه در ۴۴ سرفصل آموزشی از جمله ارزیابی بیمار، تنفس مصنوعی، خفگی، علائم حیاتی، خونریزی‌ها، شکستگی‌ها، قطع اندام، آتل بندی، غش، صرع، مسمومیت‌ها، زخم‌ها، سکته قلبی، سوختگی‌ها، وظایف پیش از زلزله، وظایف در حین زلزله روزانه در شبکه های اجتماعی اینستاگرام  و شبکه آپارات ارائه می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.