رئیس بیمارستان سجادیه تربت جام گفت: کمبود نیرو از جمله مشکلاتی است که با آن روبه شده ایم، ولی با به کارگیری ۳۴ نیروی طرح ۸۹ روزه تا حدودی از مشکلات ما حل شده است.

تربت جام در جنگ با کرونا با کمبود نیرو مواجه است

به گزارش قدس آنلاین،  رضا جعفری رئیس بیمارستان سجادیه تربت جام گفت: کمبود نیرو از جمله مشکلاتی است که با آن روبه شده ایم، ولی با به کارگیری ۳۴ نیروی طرح ۸۹ روزه شامل پرستار، کمک پرستار، تکنیسین اتاق عمل و بیهوشی و ۳۶ نیروی شرکتی که در حال آزمون هستند تا حدودی از مشکلات ما حل شده است.
او افزود: ابتلا و بستری‌های زیاد بیماران کرونایی پرستاران را خسته کرده، توان آن‌ها را کاهش داده اکثر آنان گرفتار بیماری شدند و علاوه بر این پزشکان و کارکنان دیگر از جمله نیروهای خدماتی هم به کرونا مبتلا شده اند.

رئیس بیمارستان سجادیه تربت جام ادامه داد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، حضور نیافتن در تجمعات از افزایش بیماران جلوگیری می‌کند و بستری‌های کرونایی را کاهش می‌دهد تا کادر درمان بتوانند بهتر به بیماران خدمات رسانی کنند.
جعفری بیان کرد: تربت جام در پیک اول بیماری با همدلی مردم و مسئولان این ویروس را مدیریت کرد، اما پس از مدت کوتاهی با کاهش حساسیت مردم نسبت به بیماری دوباره ابتلا به کرونا در این شهرستان اوج گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.