وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تامین اقلام تجهیزات پزشکی بیمارستان شریعتی مشهد ویژه درمان بیماران کرونایی را در اولویت قرار داد و ۱۲۰ تخت بستری آن را تامین کرد.

وزارت بهداشت ۱۲۰ تخت بیمارستان شریعتی مشهد را تامین کرد

به گزارش قدس آنلاین، معاون درمان دانشگاه  علوم پزشکی مشهد  در نشست با مسوولان بیمارستان شریعتی مشهد و بازدید از این مرکز درمانی ویژه بیماران مبتلا به کووید ۱۹ گفت: عملکرد مطلوب مدافعان سلامت در این مرکز موجب شد وزارت بهداشت تامین اقلام و تجهیزات درمانی آن را در اولویت قرار دهد. 

دکتر شاپور بدیعی از تلاش‌های مسوولان و مدافعان سلامت در بیمارستان شریعتی مشهد در خدمات رسانی به بیماران مبتلا به کووید ۱۹ قدردانی کرد و افزود: در جذب نیروی انسانی  و حمایت‌های مالی نیز اولویت  با بیمارستان شریعتی است که از ابتدای بحران کرونا تاکنون به ‌صورت ۱۰۰ درصدی در اختیار بیماران کرونایی بوده است.

وی ادامه داد: تامین نیروهای تخصصی مورد نیاز بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در دستور کار قرار گرفته است.

۴۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان شریعتی مشهد بستری هستند

رییس بیمارستان تخصصی دکتر شریعتی مشهد نیز گفت: این بیمارستان از اسفند ماه سال گذشته تاکنون در حال خدمت‌رسانی به بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بوده و در حال حاضر ۴۴ بیمار مبتلا به این بیماری در این مرکز  بستری هستند.

دکتر محمد رضا حسینعلی زاده افزود: از این تعداد هشت نفر تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

وی ادامه داد: افتخار سفیدپوشان جامعه، خدمت به مردم در حوزه سلامت است و در شرایط کنونی همکاری مردم در کاهش مبتلایان بهترین کمک و همراهی با آنان محسوب می‌شود.

رییس بیمارستان تخصصی دکتر شریعتی مشهد اظهار امیدواری کرد با همراهی مردم و تلاش خادمان حوزه سلامت از این بحران خارج شویم و جشن پیروزی بر کرونا را بگیریم.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.