معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری مشهد گفت: ۷۷ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی به باشگاههای ورزشی آسیب دیده از بحران شیوع ویروس همه‌گیر کرونا در این شهرستان پرداخت شده است.

 ۷۷ میلیارد ریال تسهیلات به باشگاههای ورزشی مشهد پرداخت شد

به گزارش قدس آنلاین، احمد ریواده  در نشست شورای ورزش همگانی  شهرستان مشهد  افزود: ۲۲۱ باشگاه ورزشی فعال در مشهد متقاضی دریافت تسهیلات بانکی برای ترمیم خسارات وارده به خود از ناحیه بحران شیوع ویروس همه‌گیر کرونا شده بودند. 

وی شمار باشگاهها و مکانهای ورزشی دولتی و خصوصی را در سطح شهرستان سه و نیم میلیون نفری مشهد هزار و ۵۰۰ واحد ذکر و بیان کرد: پیش از آغاز بحران شیوع ویروس همه‌گیر کرونا حدود هشت هزار نفر به صورت مستقیم در این باشگاهها شاغل بودند. 
معاون فرماندار مشهد ادامه داد: محدودیتهایی با شروع بحران شیوع ویروس همه‌گیر کرونا برای فعالیت برخی از باشگاههای ورزشی در نظر گرفته شد. 

وی گفت: تاکنون در چارچوب بررسی عملکرد باشگاههای ورزشی مشهد دو هزار و ۶۰۰ مورد بازرسی و نظارت بر رعایت دستوالعمل‌های بهداشتی در این اماکن صورت گرفته است. 
ریواده همچنین با تداوم وضعیت قرمز در مشهد تاکید و بیان کرد: بهره‌گیری از بستر فضای مجازی برای آموزشها ورزشی و برنامه‌های اوقات فراغت در این شرایط مورد تاکید است. 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.