گوشی هوشمند نوکیا C۳ با نمایشگر ۵.۹۹ اینچی و باتری قابل جابجایی راه اندازی شد.

 "Nokia C۳" چه ویژگی‌هایی دارد؟ +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، در دسامبر سال ۲۰۱۹ ، HMD Global نوکیا C۱ را به عنوان اولین گوشی سری C خود معرفی کرد، پس از آن راه اندازی نوکیا C۲ در مارس امسال دنبال شد و اخیراً یک تلفن نوکیا با شماره مدل TA-۱۲۵۸ در ردیف صدور گواهینامه TENAA در چین مشاهده شد، این گوشی امروز به عنوان نوکیا C۳ در چین معرفی شده است.

نوکیا C۳ یک گوشی هوشمند با قیمت مناسب است که از نمایشگر نسبت ابعاد ۱۸: ۹ بهره می برد و سخت افزار آن به طور پیش فرض اندروید ۱۰ را اجرا می‌کند، اکثر گوشی های اندرویدی موجود در بازار این روزها با باتری‌های غیر قابل جابجایی عرضه می‌شوند اما نوکیا C۳ با باتری قابل جابجایی خود از این نظر متمایز است.



مشخصات Nokia C۳

نوکیا C۳ دارای بدنه ای از جنس پلی کربنات است و دارای صفحه نمایش ۵.۹۹ اینچی LCD با وضوح HD + با وضوح HD ۷۲۰ of ۱۴۴۰ پیکسل است، پردازنده هشت هسته ای Unisoc SC۹۸۶۳A متوسط ​​با سرعت ۱.۶ گیگاهرتز در داخل این گوشی موجود است و SoC توسط ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌شود.

نوکیا C۳ دارای دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی است و در قسمت عقب یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f / ۲.۴ و فلاش LED وجود دارد، یک اسکنر اثر انگشت نیز در پنل پشتی گوشی وجود دارد. همچنین می‌تواند برای تأیید اعتبار پرداخت ها نیز مورد استفاده قرار گیرد و نوکیا C۳ مجهز به باتری قابل جابجایی با ظرفیت ۳،۰۴۰ میلی آمپر ساعت است.

از دیگر ویژگی های قابل استفاده در نوکیا C۳ می توان به تشخیص چهره ، پشتیبانی از دو سیم کارت ، شیار کارت microSD ، Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ b / g / n ، بلوتوث ۴.۲ ، GPS ، میکرو USB ، رادیو FM و شکاف هدفون ۳.۵ میلیمتری اشاره کرد. سرانجام ، این گوشی برای راه اندازی دستیار Google از دکمه Xpress برخوردار است و این دکمه از توابع دو ضربه و ضربه طولانی پشتیبانی می‌کند، درضمن می‌تواند دوباره تنظیم شود تا هر برنامه دلخواه را راه اندازی کنید.

قیمت و در دسترس بودن Nokia C۳

نوکیا C۳ از تاریخ ۱۳ اوت و با قیمت ۷،۲۰۰ روپیه در چین به بازار می رود، این گوشی هوشمند در رنگ هایی مانند Nordic Blue و Sand Sand موجود خواهد بود و در مورد اینکه در چه کشورهای دیگر نوکیا C۳ عرضه می شود ، هیچ اطلاعاتی وجود ندارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.