سخنگوی کمیته های مقاومت فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از پاسخ آتی حزب الله در واکنش به شهادت یکی از نیروهایش توسط صهیونیستها به شدت ترس و واهمه دارد.

رژیم صهیونیستی به شدت از واکنش حزب الله واهمه دارد

قدس آنلاین؛  ابومجاهد سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین در گفتگو با المیادین اظهار داشت: رژیم صهیونیستی از پاسخ آتی حزب الله در واکنش به شهادت یکی از نیروهایش توسط صهیونیست‌ها به شدت ترس و واهمه دارد.

وی با بیان این مطلب افزود: مقاومت فلسطین و حزب الله پیشرفت‌های بسیاری در روش‌های مقاومت خود داشته‌اند و تمامی تحرکات اشغالگران و تلاش‌های فریبکارانه آنها برای مقاومت اسلامی آشکار شده است.

ابومجاهد در ادامه گفت: مقاومت از نحوه تفکر ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای فلسطین اشغالی آگاه است و این رژیم از واکنش آتی حزب الله به شدت ترس و واهمه دارد.

گفتنی است چندی پیش در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نزدیکی دمشق، یکی از نیروهای حزب‌الله کشته شد. پس از این حادثه، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی از ترس واکنش حزب‌الله به حالت آماده‌باش درآمدند.

وحشت صهیونیست‌ها از واکنش حزب‌الله به حدی رسید که مردادماه منابع خبری از پیام رژیم صهیونیستی به حزب الله لبنان خبر دادند که در آن مقامات تل آویو از حزب‌الله خواستند تا واکنشی به شهادت یکی از اعضای خود در سوریه نشان ندهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.