سرمربی تیم شهرخودرو گفت: مشهد را شهر دوم خودم می‌دانم و خوشحالم که اولین مربیگری‌ام هم از این شهر آغاز شد.

 خوشحالم مربی‌گری‌ام از مشهد آغاز شد/دروازه‌بان جذب نکنیم،‌ درون دروازه می‌ایستم

به گزارش قدس آنلاین، سیدمهدی رحمتی در اولین تمرین تیم شهرخودرو به عنوان سرمربی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اول باید از مجموعه شهرخودرو و شخص حمیداوی تشکر کنم که به من اعتماد کردند و این وظیفه سنگین را به من سپردند، سال گذشته که خدمت حمیداوی آمدم به عشقی آمدم و نیاز به گفتن نیست، من مشهد را شهر دوم خودم می‌دانم و خوشحالم که اولین مربیگری‌ام هم از این شهر آغاز شد.

وی افزود: دلم قرص است زیرا در مشهد هستیم و اول تلاش می‌کنم تیم را به عنوان نماینده خراسان و مشهد آماده کنم و به آنچه مردم مشهد استحقاقش را دارند دست پیدا کنند.

سرمربی تیم شهرخودرو در مورد وضعیت قرارداد بازیکنان تیم بیان کرد: با صحبت‌هایی که با حمیدوای داشتیم به جز صادقی و قاضی همه بازیکنان قرارداد دارند، اگر بازیکنی قرار است جدا شود با هماهنگی من است تا بازیکنی که در آن پست مد نظرمان است را جذب نکرده‌ایم، بازیکنی از تیم جدا نمی‌شود، اکبر صادقی کاپیتان تیم است و در خدمت وی هستیم، مشکل و نگرانی خاصی در این مورد نیست، دغدغه اصلی باشگاه و خودم این بوده که بازیکنان مورد نظر جذب شوند و لیستی به حمیداوی دادم، وی هم در تلاش است که این بازیکنان جذب شوند.

وی در  مورد غیبت مرادمند گفت: از فردا در خدمت وی هستیم، تمامی بازیکنانی که فصل قبل بازی کردند در آسیا بازی می‌کنند، مرادمند هم با باشگاه قرارداد دارند و اگر پیشنهاد خارجی است باید به باشگاه مکتوب اعلام شود و من از آن بی‌خبر هستم.

رحمتی در مورد اینکه خودش به بازی ادامه خواهد داد یا نه اظهار کرد: در این زمینه با بزرگان فوتبال ایران و پیشکسوتان خودم مشورت کردم و اگر نتوانیم دروازه‌بانی جذب کنیم در لیگ آینده هم بازی می‌کنم، در آسیا هم برای تیم بازی خواهم کرد.

وی در مورد اینکه قصد دارد رکورد بازی کردن غلامپور را بشکند، گفت: تا روزی که بتوانم بازی می‌کنم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.