مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی گفت: مؤدیان مشمول از تسهیلات قانونی و پیشگیری از اعمال جرائم مقرر، حداکثر تا پایان شهریور ماه سال جاری با مراجعه به درگاه عملیات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی www.tax.gov.ir نسبت به ثبت سریال استاندارد پایانه‌های پرداخت متصل به شبکه پرداخت بانکی خود (کارتخوان‌های بانکی) اقدام نمایند.

مهلت ثبت سریال پایانه‌های پرداخت متصل به کارتخوان‌های بانکی تا پایان شهریور

به گزارش قدس آنلاین، احمدرضا مدبرنیا اظهار کرد: منظور از نظام صندوق فروش سامانه‌ای متشکل از صندوق فروش یا رایانه و نرم‌افزارهای کاربردی مربوطه است که امکان اتصال به سامانه سازمان امور مالیاتی کشور را داشته و قابلیت لازم برای ثبت اطلاعات خرید و فروش کالا و خدمات واحد کسب‌وکار را در چارچوب قوانین مربوطه و نیز استانداردهای فنی فراهم می‌سازد.

وی بیان کرد: طراحی و پیاده‌سازی این سامانه به عنوان یک زیرساخت ملی با محوریت سازمان امور مالیاتی کشور و با همکاری وزارتخانه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات، صنعت، معدن و تجارت و نیز اتاق اصناف با هدف مدیریت جریان اطلاعات اقتصادی، تجاری و مالیاتی کسب وکارهای کشور در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی گفت: با عنایت به اهمیت موضوع و محدودیت مهلت زمانی و به منظور بهره‌مندی حداکثر مؤدیان مشمول از تسهیلات قانونی و پیشگیری از اعمال جرائم مقرر، حداکثر تا پایان شهریور ماه سال جاری با مراجعه به درگاه عملیات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی www.tax.gov.ir نسبت به ثبت سریال استاندارد پایانه‌های پرداخت متصل به شبکه پرداخت بانکی خود (کارتخوان‌های بانکی) اقدام نمایند.

مدبرنیا عنوان کرد: بر اساس قانون، اشخاص مشمول مکلف‌ هستند شماره‌حساب یا حساب‌های بانکی و شناسه یکتای دستگاه‌های کارت‌خوان بانکی (pos) یا درگاه‌های پرداخت الکترونیکی مورد استفاده برای فعالیت شغلی خود را به سازمان اعلام کنند.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی ادامه داد: در موارد استفاده از حساب بانکی یا دستگاه کارت‌خوان بانکی (pos) یا درگاه‌های پرداخت الکترونیکی جدید، اشخاص مشمول مکلف‌ هستند اطلاعات آن‌ها را بلافاصله از طریق کارپوشه خود در سامانه مودیان به سازمان اعلام کنند. سامانه تلفنی ۱۵۲۶ نیز آماده پاسخگویی به هرگونه ابهام و یا سوال در این زمینه خواهد بود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.