۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
کد خبر: 720696

تیم فوتبال شهرخودرو با شکست در دومین دیدار مقابل الشباب الاهلی آب یخی بر روی سر تمام هواداران خود ریخت و با حذف تحقیرآمیز از رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا خاطره ای تلخ از خود بر جای گذاشت.

خطرپشت دروازه «شهرخودرو»

قدس آنلاین: تیم فوتبال شهرخودرو با شکست در دومین دیدار مقابل الشباب الاهلی آب یخی بر روی سر تمام هواداران خود ریخت و با حذف تحقیرآمیز از رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا خاطره ای تلخ از خود بر جای گذاشت. این تیم که در پلی‌آف همین رقابت‌ها موفق شده بود درخشان ظاهر شود در رقابت‌های گروهی تا این جای کار از چهار بازی خود صفر امتیاز بدست آورده و تأسفبار اینکه در طول ۳۶۰ دقیقه بازی حتی یک گل هم به ثمر نرسانده است. در واقع این تیم با وجود کادرفنی پرستاره خود! در حال حاضر زنگ تفریح این رقابت‌ها شده است و دست از پا درازتر باید به خانه برگردد. در واقع نه سرآسیایی و نه بختیاری زاده و رحمتی هیچ‌کدام نتوانستند تأثیر مثبتی در این تیم خوش ترکیب بگذارند. تیم مشهدی با بختیاری زاده سهمیه سال بعد را از دست داد و با رحمتی در آسیا مایه شرمساری شد.

*واقعیت‌های تلخ

آنچه واقعیت دارد این است هیچ کسی از تیم شهرخودرو توقع معجزه ندارد. تیمی که برای نخستین بار در تاریخ فوتبال مشهد به آسیا رسیده و توسط بخش خصوصی اداره می‌شود بی‌گمان زورش به تیم‌های متمول عربی نمی‌رسد و شگفتی هم خلق نخواهد کرد. با این حال انتظار این است این تیم لااقل از نظر شکل بازی نمایشی جذاب بروز دهد و در حالی که در آستانه حذف قراردارد خودش را به آب و آتش بزند. دو بازی که از تیم رحمتی دیدیم هیچ بیننده‌ای را به وجد نیاورد و سراسر بی‌برنامگی و دفاع بود.

*فقط دو موقعیت و دیگر هیچ

در طول ۱۸۰ دقیقه اخیر در مجوع دو موقعیت خطرناک از سوی شهرخودرویی‌ها ایجاد شد. در خط دفاع  و خط میانی هیچ اثری از خلاقیت و جسارت دیده نشد. این تیم با همین سروشکل و روش قطعاً در لیگ برتر به جایی نخواهد رسید.

شهرخودرو اگرچه از نظر ترکیب ۱۱ نفره جمع و جور به نظر می‌رسد اما روی نیمکت ضعف‌های فاحشی دارد و ستاره‌های مؤثری را از دست داده است.

*هشدار خداداد

آن‌ها حتی در جذب نفرات جدید مهندسی شده عمل نکرده اند. مثلاً خداداد حرف خوبی می‌زند «من به رحمتی گفتم که این بازیکنانی که تو در حال جذبشان هستی ممکن است از نظر خودت بازیکنانی باشند که بتوانند به تو کمک کنند اما انتظار از شهرخودرو در شهر مشهد بالاست. شهرخودرو خیلی از بازیکنان باارزش خودش را از دست داده و این موضوع در روند تیم بسیار تأثیرگذار است. کار رحمتی با توجه به بازیکنان جدید خیلی سخت است».

*پایان رفیق بازی؟

رقابت‌های آسیایی با بدترین خاطرات ممکن تمام شد. انتظار این است مالک این تیم از اتفاقات اخیر و رفیق بازی‌های نافرجام درس گرفته باشد و سرمایه مادی خودش و معنوی مردم مشهد را بازیچه مشاوره‌های غلط و علایق رنگی ننماید. تصمیمات دورهمی در فوتبال حرفه ای امروز جایگاهی ندارد و سبب بر باد رفتن سرمایه‌ها می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.