سخنگوی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: ساعت خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به شهروندان و زائران از روز دوشنبه ۳۱ شهریور ماه تغییر پیدا می کند.

تغییر ساعت خدمات رسانی اتوبوسرانی مشهد به شهروندان و زائران مشهد الرضا

عباس اتحادی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: ساعت فعالیت ناوگان اتوبوسرانی مشهد از روز دوشنبه ۳۱ شهریور ماه تغییر پیدا می کند.

وی افزود: از این رو اتوبوس ها در تمامی خطوط  از تاریخ ۳۱ شهریور ماه به دلیل اینکه ساعت رسمی کشور از ساعت ۲۴ روز یکشنبه 30شهریور ماه یک ساعت به عقب کشیده می شود ، از ساعت ۶ صبح الی ۲۰:۳۰ به شهروندان و زائران در شهر مقدس مشهد خدمت رسانی خواهند کرد.

مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی مشهد تصریح کرد: بنابراین آخرین اتوبوس در ابتدای هر خط ساعت ۲۰:۳۰ به سمت انتهای خط حرکت خواهد کرد و در فاصله رسیدن به مقصد شهروندان می توانند از خدمات آن استفاده کنند.
اتحادی ادامه داد: همچنین شهروندان و زائران مشهد الرضا می توانند برای اطلاع از فعالیت اتوبوس ها در ابتدا و انتهای هر مسیر ، شماره خط را به  سامانه پیامکی  ۳۰۰۰۸۸۸۸ ارسال کنند تا درجریان فعالیت اتوبوس های آن مسیر قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه ساعت فعالیت خطوط بی آر تی و تندرو  در شش ماهه دوم  از ساعت ۶ الی ۲۰:۳۰ دقیقه خواهد بود و سرویس شبانه نخواهند داشت،  افزود: در حال حاضر به دلیل جلوگیری از شیوع وویروس کرونا ، تنها خط  ۱۲ از مسیر حرم مطهر رضوی روگذر شیرازی به سمت بلوار وکیل آباد از هفته گذشته به صورت شبانه در شهر مشهد خدمات رسانی به شهروندان و زائران را تا ساعت ۲۴ شب انجام می دهد که هزینه استفاده از خدمات آن  طبق مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد در ساعت اول پس از پایان ساعت رسمی ناوگان یعنی ساعت ۲۰:۳۰  تا ۲۱:۳۰ نرخ من کارت از ۷۵۰ به ۹۰۰ تومان و از ساعت ۲۱:۳۰ به بعد به ۱۲۵۰ تومان تغییر پیدا می کند.

اتحادی همچنین در مورد ازدحام جمعیت در برخی خطوط بی آر تی و منتهی به حرم مطهر رضوی نیز گفت: اعزام خطوط در هر مسیر بر اساس سرفاصله زمانی تعیین شده که با توجه به بررسی های انجام شده درباره حضور مسافران در این مسیرها و با توجه به امکاناتی که در اختیار سازمان اتوبوسرانی است انجام می شود و ارتباطی به اینکه در ابتدای مسیر و یا خطوط ظرفیت اتوبوس ها تکمیل شود، ندارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.