۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
کد خبر: 720707

استقلال این روزها چنان اسیر شایعه‌های طاقت‌فرسا شده که به راحتی نمی‌توان توقع داشت این باشگاه به ساحل آرامش نزدیک شود. پس از پایان تلخ سناریو بازگشت استراماچونی به استقلال و شکست قابل پیش‌بینی احمد سعادتمند، حالا مخالفان وی به دنبال افزایش فشار به مدیرعامل هستند تا با کناره‌گیری از سمت خود مسئولیت هدایت باشگاه را به فرد دیگری واگذار کند اما در این بین بیشترین لطمه به تیم فوتبال این باشگاه وارد می‌شود! تا حدی که ممکن است با افزایش تنش‌ها آبی‌های پایتخت وداعی زودهنگام با رقابت‌های آسیایی داشته باشند!

آبی ها، آتش زیرخاکستر

قدس آنلاین: استقلال این روزها چنان اسیر شایعه‌های طاقت‌فرسا شده که به راحتی نمی‌توان توقع داشت این باشگاه به ساحل آرامش نزدیک شود. پس از پایان تلخ سناریو بازگشت استراماچونی به استقلال و شکست قابل پیش‌بینی احمد سعادتمند، حالا مخالفان وی به دنبال افزایش فشار به مدیرعامل هستند تا با کناره‌گیری از سمت خود مسئولیت هدایت باشگاه را به فرد دیگری واگذار کند اما در این بین بیشترین لطمه به تیم فوتبال این باشگاه وارد می‌شود! تا حدی که ممکن است با افزایش تنش‌ها آبی‌های پایتخت وداعی زودهنگام با رقابت‌های آسیایی داشته باشند!

*جدایی چشمی؟

این روزها اخبار عجیب و غریبی در رسانه‌های خبری منتشر می‌شود که تمرکز تیم نامجومطلق را به کلی دگرگون می‌کند. مثلاً خبرگزاری الکاس قطر مدعی شد این بازیکن به تیم ام صلال قطر پیوسته است اما خیلی زود این خبر توسط چشمی در سایت باشگاه تکذیب شد اما منابع خبری مدعی شدند یک ایجنت رسمی از هفته‌ها پیش به دنبال حضور وی در این باشگاه قطری بوده است و بعید نیست پس از بازی‌های لیگ قهرمانان چشمی از استقلال جدا شود.

*تهدید شیخ

انتشار نامه اولتیماتوم شیخ دیاباته خطاب به مدیران استقلال شوک بزرگی بود. شیخ که پیش از این برای دریافت مطالباتش به مسئولان استقلال هشدار داده بود طی نامه‌ای خواستار پرداخت مطالباتش شده بود تا مانع از فسخ یکطرفه‌اش با استقلال شود، البته این نامه شیخ مربوط به ۱۵ روز پیش بود ولی در اتفاقی عجیب این نامه در آستانه بازی با الشرطه قطر منتشر شد!

*خط و نشان میلیچ

 هنوز دغدغه و نگرانی هواداران تمام نشده بود که برخی سایت‌های خبری در اقدامی بحث برانگیز درخواست میلیچ مبنی بر پرداخت مطالباتش را مطرح کردند که این خبر مربوط به امروز و دیروز نیست بلکه او حداقل دو هفته قبل این مسئله را اعلام کرده بود که مسئولان باشگاه در این مدت مبلغی از مطالبات وی را به حسابش واریز کرده بودند!

*کریمی قطر نرفت

اما این پایان ماجرا نبود، اخبار نگران کننده استقلال در آخرین روز هفته با مشکل خروجی علی کریمی به دلیل نداشتن روادید کامل شد، علی کریمی پس از ملاقات با سعادتمند پذیرفت که استقلال را در آسیا همراهی کند، وقتی بنا شد به قطر سفر کند متوجه شد ویزا ندارد به همین دلیل او از تهران خارج نشد تا شانس حضور در نخستین بازی استقلال در این مرحله را تا حدودی از دست بدهد البته مسئولان باشگاه در تلاش‌اند مشکل روادید او را برطرف کنند.

*افشاگری‌ها شبانه

در این میان اما نکته قابل بحث و پیگیری ماجرای تکراری انتشار اسناد و مدارک محرمانه باشگاه استقلال در رسانه‌های خبری بود. به نظر می‌آید روند افشای مدارک و اسناد باشگاه همچنان ادامه دارد.

به نظر می‌آید وضعیت کنونی باشگاه استقلال همانند آتش زیر خاکستر است که با یک وزش باد این آتش زبانه خواهد گرفت و به کلی همه چیز را دگرگون خواهد ساخت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.