سرپرست استانداری خراسان رضوی گفت: استان خراسان رضوی امروز الگویی از همدلی و وحدت را بین ارکان حاکمیت به کشور ارائه کرده است، لذا سیاست ما تداوم و پایداری این راه خواهد بود.

خراسان رضوی الگویی از وحدت میان ارکان حاکمیت را به کشور ارائه کرده است

به گزارش قدس آنلاین، حسن جعفری، با اشاره به برنامه‌های کاری خود برای مدیریت و اداره استان اظهار کرد: جا دارد از اقدامات و دستاوردهای آقای رزم‌حسینی استاندار پیشین خراسان رضوی قدردانی و برای ایشان در مسوولیت جدید آرزوی موفقیت کنیم، در این راستا باید بگویم هیچگونه تغییراتی در برنامه‌های اجرایی استان به وجود نخواهد آمد و کماکان سیاست‌های استان با همان قدرت و قوت در ادامه الگوی مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی دنبال خواهد شد.
سرپرست استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه تحت حمایت‌های ارکان حاکمیت و همدلی حاکم بر استان، آهنگ توسعه و پیشرفت را با قدرت ادامه خواهیم داد، افزود: در سایه عنایات و توجهات حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و با همکاری مردم شریف استان خراسان رضوی و مدیران توانمندمان، الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی را با جدیت در قالب امر توسعه و توانمندسازی ادامه می‌دهیم.
وی تاکید کرد: استان خراسان رضوی امروز الگویی از همدلی و وحدت را بین ارکان حاکمیت به کشور ارائه کرده است، لذا سیاست ما تداوم و پایداری این راه خواهد بود.
جعفری خطاب به مردم شریف استان خراسان رضوی تصریح کرد: بار دیگر تاکید می‌کنم، طرح‌ها و پروژه‌های استان تا رسیدن به نقطه پایانشان در برنامه‌های ما با جدیت دنبال خواهد شد و خللی در اقدامات رخ نخواهد داد.
بنا بر گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، جعفری ابراز کرد: خراسان رضوی در همه عرصه‌ها از دیرباز توانمند ظاهر شده و شایسته است بهترین فعالیت‌ها در این استان ظاهر شود تا رضایت مردم شریفمان را شاهد باشیم.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.