۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱
کد خبر: 722608

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا وارد ایران شدند.

کاروان پرسپولیس وارد ایران شد

قدس آنلاین: کاروان تیم فوتبال پرسپولیس پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا وارد ایران شدند.

در مراسم استقبال کاروان پرسپولیس، مهدی علی‌نژاد، مهدی رسول‌پناه، علی پروین، محمود خوردبین، علی رغبتی، حسین کلانی و جمع دیگری از پیشکسوتان پرسپولیس حضور داشتند.

تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس نیز با در دست داشتن پرچم‌های قرمز از تیم محبوبشان حمایت کردند.

بچه‌ها غیرت و شرف و آبرو گذاشتند

یحیی گل محمدی صحبت‌هایش را بعد از بازگشت از دوحه در فرودگاه امام خمینی در جمع خبرنگاران را اینچنین آغاز کرد: خدا را شکر. اول باید خدا را شکر کنم و لطف او شامل حال ما بود. خیلی کمک مان کرد. در هر صورت با تمام مشکلاتی که به دوحه رسیدیم و ادامه دادیم و قبل از بستن تیم و حتی با مشکلات خروجی مواجه بودیم. خیلی سخت وارد دوحه شدیم و خیلی دشوار مسابقات ادامه یافت. تیم آخر جدول بودیم و توانستیم به عنوان تیم اول صعود کنیم. بازی های سختی را پشت سر گذاشتیم. بچه ها غیرت و شرف و آبرو گذاشتند و خیلی تلاش کردند از این گروه صعود کنیم.

وی ادامه داد: در مراحل بعدی هم السد، پاختاکور و النصر تیم های خوبی بودند و غول آسیا هستند و فکر کنم فقط اسیر غیرت بچه ها شدند و دعای هواداران که اکنون هم استقبال خوبی داشتند. همچنین از پیشکسوت عزیز که شرمنده کردند و اینجا آمدند. وظیفه ما بود که به دستبوسی آنها برویم. علی آقای عزیز (پروین) ، آقای کلانی و خوردبین و همچنین از فدراسیون آقای نبی تشریف آوردند و لطف کردند. از همه آنها ممنون هستم و خودم غافلگیر شدم بابت این استقبال توسط پیشکسوتان و هواداران.

گل محمدی درباره اینکه پیش از سفر به دوحه مشکلات زیادی داشتند و کمتر کسی تصور این نتیجه را داشت، اینطور گفت: الان نمی خواهم زیاد درباره مشکلات صحبت کنم. مشکلات زیادی بوده، ادامه داشته و الان هم هست. باید دید در این چند روزه چه اتفاقاتی خواهد افتاد. فعلا دوست داریم هواداران مان در آرامش از صعود به فینال لذت ببرند و فرصت هست درباره مشکلات حرف زد. منتظر هستیم باشگاه به تعهداتش عمل کند و امیدواریم اتفاقات خوبی برای باشگاه بیفتد.

پیگیر پرونده آل کثیر هستیم

مدیر تیم پرسپولیس گفت: سعودی‌ها همه کار کردند تا ما حذف شویم اما ما پرسپولیس بودیم و توانستیم یک پیروزی شیرین را به دست آوریم.

افشین پیروانی در حاشیه بازگشت تیم فوتبال پرسپولیس به ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا را به همه هواداران عزیز تبریک می‌گویم.

وی افزود: سعودی‌ها همه کار کردند تا ما حذف شویم اما ما پرسپولیس بودیم و توانستیم یک پیروزی شیرین را به دست آوریم.

پیروانی خاطرنشان کرد: پیگیر پرونده آل کثیر هستیم تا از محرومیت وی کاسته شود و بتوانیم از وجود وی در فینال استفاده کنیم.

مبارک هواداران باشد

سید جلال حسینی در حاشیه بازگشت تیم پرسپولیس به ایران پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: این اتفاق مبارک هواداران باشد. کار سختی بود که توانستیم انجامش دهیم. شرایط در باشگاه‌های ایران کار را سخت می‌کند اما بچه‌های ما کار بزرگی کردند و باید تحسین شان کرد. امیدوارم که بتوانیم این عملکرد را ادامه دهیم.

او درباره کارشکنی‌های علیه پرسپولیس هم گفت: کشورهایی در آسیا حضور دارند که کار را سخت می‌کنند اما دیدید که تیم ما توجه به این حواشی نکرد و کار خودش را انجام داد.

کاپیتان پرسپولیس درخصوص مشکلات باشگاه، بیان کرد: مشکلات تیم خیلی زیاد است و باید بنشینیم و صحبت کنیم و این مشکلات را حل کنیم.

او درباره بازیکنان تازه وارد پرسپولیس هم گفت: اینگونه نیست که بازیکنان جدید فقط در همین چند بازی خوب کار کنند و باید بدانند کجا هستند و کجا بازی می‌کنند.

این مرتبه می‌خواهیم قهرمان شویم

احمد نوراللهی هم در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: خدا را شاکریم که ۲۴ روز خیلی سخت را در قطر با موفقیت به اتمام رساندیم. واقعا کارمان با بازی‌های فشرده، خیلی سخت بود.

وی افزود: فینالیسیت شدن حس خوبی است و امیدوارم قدم آخر را این مرتبه محکم‌تر برداشته و شادی را دوباره به هواداران هدیه بدهیم.

نوراللهی در مورد فشردگی مسابقات، اظهار داشت: شرایط برای تمامی تیم‌ها یکسان بود. بازیکنان ما از جان مایه گذاشتتند و مشکلات را تحمل کردند. یکسری مشکلات قبل از اعزام بود و بازهم وجود دارد و امیدوارم باشگاه این مسائل را برطرف کند. خدا را شاهد می گیرم که همه تیم تفکرشان این بود که به فینال برسیم.

وی در مورد محرومیت عجیب آل‌کثیر در فاصله ۲ ساعت به دیدار با النصر و تاثیر منفی آن روی تیم، عنوان کرد: اولین بار نیست این اتفاقات برای ما رخ می‌دهد. به شرایط سخت عادت داریم؛ ولی همدلی و رفاقتی که در این چند سال داشته‌ایم موجب شده به موفقیت برسیم.

کاپیتان سوم پرسپولیس در خصوص شانس این تیم برای رسیدن به قهرمانی در آسیا، گفت: تجربه فینال را داریم و امیدوارم از این مساله استفاده کرده و این مرتبه قهرمان شویم. در فینال با تمام وجود تلاش می کنیم تا برای هواداران شادی بزرگی به ارمغان آوریم.

شاید حکمتی بود

عیسی آل کثیر، بازیکن تیم پرسپولیس پس از صعود تیمش به فینال لیگ قهرمانان آسیا و بازگشت به ایران گفت: واقعا لحظه‌ محرومیت برای من بسیار سخت بود. شما فکر کنید خود را برای بازی آماده می‌کنید بعد این اتفاق می‌افتد و واقعا بسیار برای من این اتفاق سخت بود. شاید حکمتی بود که تیم انگیزه و انرژی بگیرد و باعث برد ما شد.

او درباره هماهنگ شدن با ترکیب سرخ‌پوشان گفت: استقبال بازیکنان بود که ما توانستیم هم از نظر اخلاقی و روحی هماهنگ شویم. بزرگان تیم تاثیر گذاشتند و من از آن‌ها تشکر می‌کنم که باعث این اتفاق شدند و توانستیم‌ نتیجه برای تیم شد.

آل‌کثیر درباره گلزنی با پیراهن پرسپولیس گفت: اصلا روی هوا هستم و هنوز از برادرزاده ام تشکر نکرده ام.

حالا باید به پرسپولیس توجه شود

«علی پروین» در حاشیه استقبال از کاروان پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برد پرسپولیس و رسیدن این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا را به سه بخش تقسیم می‌کنم، اول اینکه این برد از نظر سیاسی برای ما اهمیت داشت، دوم اینکه از نظر فوتبالی شرایط ویژه‌ای داشتیم و سوم اینکه برد باعث شد هواداران خوشحال شده و در یک قدمی رسیدن به عنوان با ارزش قهرمانی قرار بگیریم.

وی افزود: زمانی که ما می‌گفتیم مربی ایرانی می‌تواند به پرسپولیس کمک کند و از خارجی‌ها بهتر است مورد انتقاد قرار می‌گرفتیم اما ثابت شد که این موضوع درست بوده است.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس در قطر دو گل دریافت کرد و این دو گل از روی نقطه پنالتی بود و نشان می‌دهد آنها کار خودشان را به بهترین شکل ممکن انجام دادند. باید به تمامی مجموعه پرسپولیس تبریک گفت که افتخار بزرگی را برای ایران به ارمغان آوردند.

پروین تصریح کرد: از دولت محترم درخواست می‌کنم به وضعیت پرسپولیس و استقلال نگاه ویژه‌ای داشته باشند. رقیب پرسپولیس، استقلال است و ما دوست داریم این تیم در اوج باشد.

وی تاکید کرد: پرسپولیس با این انگیزه‌ای که دارد می‌تواند در فینال موفق باشد، من در تمام عمر فوتبالی‌ام ندیدم بازیکنان در دقیقه ۱۲۰ این چنین با انگیزه بدوند.

اسطوره باشگاه پرسپولیس افزود: مدیران النصر به بازیکنانشان گفته بودند در صورتی که موفق به شکست دادن پرسپولیس شوند ۱۰ میلیارد پاداش می‌دهند. این موضوع نشان از اهمیت برد تیم کشورمان دارد و حالا باید به پرسپولیس توجه شود.

پروین در پایان گفت: فرهاد مجیدی در استقلال نتایج خوبی گرفت اما مدیرعامل این تیم با صحبت‌هایی که پیش از بازی با تراکتور انجام داد آبی‌پوشان تهرانی را به هم ریخت و اینکه تیمت‌ در آستانه فینال است و احمد سعادتمند برای مذاکره با استراماچونی به ایتالیا می‌رود کار اشتباهی بود که صورت گرفت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.