سرپرست استانداری خراسان رضوی گفت: بازرسی بر بازار استان تشدید و افزایش یافته است و از مردم نیز درخواست داریم احتکارکنندگان کالا را به دستگاه های نظارتی و تلفن۱۲۴ گزارش کنند.

 اداره خراسان رضوی با سرپرست کوتاه مدت باشد /تشدید بازرسی ها بر بازار استان

حسن جعفری در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: به عنوان سرپرست فعالیت های رزم حسینی در خراسان رضوی را ادامه خواهم داد.

وی  در مورد اینکه آیا از وی برای استانداری خراسان رضوی برنامه بلندمدت درخواست شده و جزو گزینه ها می باشد یا نه، تصریح کرد: تا جایی که من اطلاع دارم وزارت کشور تاکنون از فرد یا افرادی برای استانداری خراسان رضوی برنامه درخواست نکرده است و من نیز به عنوان سرپرست فعالیت ها را تداوم خواهم داد تا وزارت کشور استاندار را معرفی کند.

سرپرست استانداری خراسان رضوی ادامه داد: درخواست ما نیز این است که مدت اداره استان با سرپرست کوتاه مدت باشد ولی نهایت سعی و تلاش خود را برای مدیریت خوب استان به همراه سایرمسئولان خراسان رضوی انجام خواهیم داد تا کمترین خللی در اداره فعالیت ها در این وضعیت رخ ندهد  که در این باره جلسات مختلفی با مدیران اقتصادی و همچنین فرمانداران استان انجام شده است.

جعفری افزود: در حال حاضر برنامه ای برای تغییر فرمانداران استان مگر در موارد ضروری وجود ندارد.

وی در مورد وضعیت بازار استان نیز گفت: جلسه تنظیم بازار استان برگزار و در آن بر کاهش قیمت ها و اینکه قیمت ها باید از میانگین قیمت های کشوری پایین تر باشد تاکید صورت گرفت و برای مواردی نظیر روغن که برخی افزایش قیمت ها در بازار صورت گرفته است تصمیمات فوری گرفته شد به طوری که حجم زیادی از مواد اولیه تولید این محصول را فراهم کردیم و از ستاد تنظیم بازار کشور نیز درخواست روغن کرده ایم که مجموعه این موارد التهاب قیمت روغن در بازار را طی چند روز آینده فروکش خواهد کرد.

جعفری با بیان اینکه به جز چهار کالا، در سایر موارد قیمت های استان از میانگین کشوری پایین تر است، افزود: بازرسی بر بازار استان نیز تشدید و افزایش یافته است و تاکید کرده ایم که مسئولان اقتصادی استان به صورت سرزده بازدیدهای مرتبی از بازار استان داشته باشند.

وی با بیان اینکه تاکید ما بر برخورد شدید و قاطع با گران فروشی و احتکار کالا است، ادامه داد: بنای ما این است که قیمت ها را پایین تر از قیمت های کشوری نگه داریم اگرچه متاسفانه برخی سودجویان با احتکار کالا در شرایط فعلی مانع از کاهش قیمت ها می شوند که درخواست ما از مردم این است که این موارد را به دستگاه های نظارتی و تلفن ۱۲۴گزارش دهند تا با این افراد و گروه های احتکار کننده کالا برخورد شدید صورت بگیرد.   

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.