چهارشنبه 16مهرماه مهلت ثبت‌نام 8هزار خودرو در چهارمین مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو به پایان رسید و فردا (شنبه 19مهرماه) ساعت 9 صبح قرعه‌کشی این طرح انجام می‌شود.

8هزار برنده خوش‌ شانس ایران خودرو چه کسانی هستند؟‌

به گزارش قدس آنلاین، چهارمین طرح فروش فوق‌العاده محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو  از روز دوشنبه (۱۲ مهر) آغاز و به مدت سه روز ادامه داشت و سرانجام  ساعت ۲۴ روز چهارشنبه (۱۶ مهر) مهلت ثبت‌نام به پایان رسید و پس از آن بررسی اطلاعات متقاضیان آغاز شد.

شرکت ایران‌خودرو برای این مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات خود عرضه حدود ۸۰۰۰ خودرو را در قالب سه محصول راناپلاس، سورن پلاس و وانت آریسان با قیمت قطعی و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه در نظر گرفته است.

قرعه‌کشی این مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو صبح فردا (شنبه ۱۹ مهرماه) با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار می‌شود و اسامی منتخبان از طریق سایت فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir و ارسال پیامک از سرشماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ به منتخبان اعلام خواهد شد.

مراسم قرعه کشی از طریق صفحه رسمی اطلاع‌رسانی ایران خودرو در اینستاگرام به نشانی ikcopressofficial به صورت زنده پخش خواهد شد.

منتخبان بعد از اعلام نتایج قرعه‌کشی و دریافت پیامک، به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند؛ در غیر این صورت ثبت‌نام ایشان کان‌لم‌یکن تلقی خواهد شد.

همچون روال سابق طرح‌های پیشین، رنگ خودروهای تحویلی از میان رنگ‌های قابل عرضه و بر اساس قرعه‌کشی تعیین خواهد شد؛ همچنین امکان انتخاب کارت طلایی در مرحله واریز وجه به انتخاب مشتری وجود خواهد داشت.

منبع: خبر آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.