۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵
کد خبر: 723328

لوئیس سوارز ستاره اروگوئه‌ای در آخرین روزهای خود در بارسلونا و قبل از پیوستن به اتلتیکو مادرید به شدت تحت تاثیر بوده است.

رازی که سوارز فاش کرد

به گزارش قدس آنلاین، لوئیس سوارز ستاره اروگوئه‌ای فاش کرد که در آخرین روزهای حضور در بارسلونا قبل از پیوستن به اتلتیکو مادرید از بدرفتاری رنج برده است.

وی از حضور در تعدادی از مسابقات درون تیمی منع شده بود و از این موضوع بسیار متاثر شده و حتی گریه کرده است.

سوارز در پیروزی دو بر یک اروگوئه مقابل شیلی که با پیروزی دو بر یک این تیم همراه شد، موفق به گلزنی شد.

وی درباره آخرین روزهای خود در بارسلونا اظهار داشت: آن روزها بسیار سخت بود، من به خاطر آنچه که گذراندم گریه کردم. آنچه بیشتر من را ناراحت کرد رویکرد باشگاه در برخورد با من است.

سوارز در سال‌های حضور در باشگاه کاتالانی سومین گلزن برتر بارسلونا لقب گرفت و با 618 گل زده در 6 سالی که در این تیم بود، چهار قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و یک لیگ قهرمانان اروپا در سال 2015 را بدست آورد، و در نهایت یک سال قبل از پایان قراردادش مجبور به ترک این تیم شد.

پس از حضور رونالد کومان در راس هدایت باشگاه بارسلونا به سوارز اعلام شد که از فهرست بازیکنان این تیم کنار گذاشته شده است و این مهاجم گلزن اروگوئه ای در 3 دیدار قبل از شروع فصل از فهرست آبی‌اناری‌ها بیرون ماند.

سوارز در همین باره گفت: همه درباره شرایطی من در باشگاه بارسلونا چندان خبر ندارند، اما بدترین چیز این بود که مسابقات گروهی در تیم خود کنار گذاشته شود. همسرم متوجه ناراحتی من شد و او مشتاق بود تا با اتفاقی جدید دوباره لبخند من را ببیند و این اتفاق، همان فرصت حضور در اتلتیکو مادرید بود.

سوارز 33 ساله در اولین حضور خود در بارسلونا در پیروزی 6 بر یک تیمش مقابل گرانادا دو گل زد.

سوارز در یک کنفرانس مطبوعاتی روز قبل از امضای قرارداد با تیم جدیدش گریه کرد، در حالی که هم تیمی سابق وی لیونل مسی به دلیل عملکرد مدیریت بارسلونا، به انتقاد از این باشگاه پرداخت.

سوارز درباره حمایت مسی گفت: من تعجب نکردم که مسی آشکارا از من حمایت کرد زیرا من او را به خوبی می شناختم و او می‌دانست چه دردی احساس می‌کنم و می دانست که کنار گذاشته شدن از تیم بیشترین درد را برای من ایجاد کرده است. روش برخورد باشگاه با من مناسب نبود و لیونل میزان درد و رنج من را می‌دانست.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.