پرویز مظلومی جزو نخستین افرادی بود که نامش به عنوان یکی از همکاران محمود فکری مطرح شد. او قراراست از این پس به عنوان سرپرست در باشگاه استقلال فعالیت کند. مظلومی که سابقه سال‌ها مربیگری و سرمربیگری در استقلال را دارد براین باور است که با اتحاد وهمدلی می‌شود این استقلال را ساخت.

برای ساختن استقلال جدید آمده‌ایم

قدس آنلاین:  پرویز مظلومی جزو نخستین افرادی بود که نامش به عنوان یکی از همکاران محمود فکری مطرح شد. او قراراست از این پس به عنوان سرپرست در باشگاه استقلال فعالیت کند. مظلومی که سابقه سال‌ها مربیگری و سرمربیگری در استقلال را دارد براین باور است که با اتحاد وهمدلی می‌شود این استقلال را ساخت.

*آقای مظلومی بعد از سال‌ها دوباره به استقلال برگشتید.

ما استقلالی هستیم و وظیفه‌ای جز این نداریم. هر وقت تیم به بن بست می‌خورد سراغ من و امثال من می‌آیند. ما همیشه خودمان را سرباز استقلال می‌دانیم و خودمان را وقف این تیم کرده‌ایم. الان هم برای ساختن استقلال نوین و کمک آمده‌ایم.

*به این ترتیب از تیم جوانان هم استعفا خواهید داد؟

اجازه بدهید فعلاً دراین باره صحبتی نکنم. قراراست با فدراسیون فوتبال جلسه‌ای داشته باشم. بعد دراین باره حرف می‌زنیم.

*استقلال لیگ بیستم را چه طور تیمی می‌بینید؟

من به بستن تیم بدون سرمربی انتقاد دارم. این صحبت‌ها را قبل از آمدنم به زبان آوردم و بازهم تکرار می‌کنم. این شرایط مناسبی برای یک سرمربی نیست. نه اینکه برخی بازیکنان که جذب شده‌اند را قبول نداشته باشم. این طور نیست. استقلال تیم بزرگی است و قطعاً هربازیکنی به استقلال می‌آید باید خودش را جمع و جور کند ودر حد این تیم بازی کند اما سؤال ما این است که استقلال با تأیید کدام مربی بسته شد؟ آن روزها که مدیران استقلال دنبال جذب بازیکن بودند نه تکلیف مدیرعامل آینده این باشگاه مشخص بود نه سرمربی. اما نمی‌دانم چه طور شد لیست را پر کردند.

*برخی بازیکنان هم جدا شدند. دراین باره چه نظری دارید؟

هیچ اشکالی ندارد. ما با همین پتانسیل جلو می‌رویم و تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. استقلال تیم بزرگی است و بازیکن باید بداند پایش را کجا گذاشته است. ما توجهی به این مسائل نداریم.

*فکر می‌کنید به عنوان سرپرست بتوانید به استقلال کمک کنید؟

قطعاً می‌شود چون من همه جوره خودم را متعلق به این باشگاه می‌دانم. وقتی می‌بینیم که تیم به هم ریخته و شرایط نا مساعدی دارد نمی‌توانیم دست روی دست بگذاریم. استقلال تیم بزرگی است که متأسفانه با تصمیم‌گیری‌های افراد کوچک، کوچک شده‌ است. انتظار دارم تیم به روزهای اوج برگردد. کار سختی نیست.

*محمود فکری را چه طور می‌بینید؟

او با عشق و علاقه به استقلال آمده و ریسک کرده است. محمود در زمان بازیگری بسیار با غیرت بود. او اگر بتواند همان روحیه را به تیمش انتقال دهد بدون شک استقلال به تیمی تبدیل می‌شود که همه انتظار دارند. ما انتظار می‌کشیم استقلال بهترین روزها را تجربه کند. قولی نمی‌دهیم، اما برای رسیدن به موفقیت تلاش می‌کنیم. ما استقلال جدید را خواهیم ساخت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.