تلویزیون هوشمند Realme Smart TV SLED ۴K و بلندگو استریو ۱۰۰W عرضه شد.

تلویزیون هوشمند و بلندگو استریو Realme راه اندازی شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، اوایل ماه مه سال جاری ، Realme با راه اندازی اولین تلویزیون هوشمند مبتنی بر Android ۹.۰ در اندازه نمایشگر ۳۲ و ۴۳ اینچ ، وارد بخش تلویزیون در آسیا شد. این برند در کنار طیف وسیعی از محصولات ، اولین تلویزیون هوشمند SLED ۴K جهان را نیز معرفی کرده است. این تلویزیون Realme Smart TV SLED ۴K نامیده می‌شود و در کنار تلویزیون ، Realme همچنین یک بلندگو صوتی راه اندازی کرده است.

جدیدترین تلویزیون Realme با مشخصات برتر ارائه می‌شود، این تلویزیون هوشمند با OnePlus TV Q۱ ، Mi TV ۴x و سایر محصولات در این سری رقابت خواهد کرد. بیایید نگاهی دقیق به دستگاه‌های جدید بیندازیم:



مشخصات و ویژگی‌های Realme Smart TV SLED ۴K

تلویزیون هوشمند Realme SLED ۴K از یک نمایشگر ۵۵ اینچی با یک قاب فلزی نازک به ابعاد ۹.۵ میلی متر بهره می برد، تلویزیون ۹۴.۶ درصد نسبت صفحه به بدن و ۱۰۸ درصد دامنه رنگ گسترده NTSC را ارائه می دهد و با گواهی TUV Rheinland با نور کم آبی برای مراقبت از چشم همراه است، تلویزیون SLED ۴K با پشتیبانی از HDR۱۰ + و موتور تصویر Chrome Boost با نام تجاری ارائه می‌شود. این تلویزیون مجهز به تراشه RGB داخلی است که منجر به نور پس زمینه سفید خالص در مقایسه با تلویزیون های QLED می‌شود.

از نظر صوتی ، تلویزیون Realme Smart SLED ۴K بلندگوی استریو چهار وات ۲۴ وات با دالبی صوتی را برای تجربه صدای فراگیر سینمایی در خود جای داده است.



از نظر سخت افزاری ، تلویزیون هوشمند Realme SLED ۴K به پردازنده چهار هسته ای ۶۴ بیتی MediaTek مجهز شده است و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی برای پرونده ها و برنامه ها ارائه می دهد. Realme Smart TV SLED ۴K یک تلویزیون دارای Android است و دارای دستیار Google و Chromecast داخلی است و این تلویزیون با Netflix ، Prime Video ، Youtube و Google Play از پیش نصب شده ارسال می‌شود.

در بخش اتصالات ، تلویزیون Realme Smart SLED ۴K دارای ۲.۴ گیگاهرتز و ۵G WiFi ، بلوتوث ۵.۰ ، دو پورت HDMI ، دو پورت USB ، پورت AV ، LAN و خروجی هدفون است. تلویزیون هوشمند جدید Realme را می توان با یک ریموت هوشمند که دارای کلیدهای میانبر اختصاصی و ویژگی فرمان صوتی است کنترل کرد.



مشخصات و ویژگی‌های soundbarRealme ۱۰۰W

بلندگو استریو Realme ۱۰۰W با ساب ووفر بی سیم جفت می‌شود، در اولی چهار اسپیکر تولید می‌شود که با خروجی فوق العاده زیاد ۱۵ وات تولید می‌کنند و صدای تلویزیون را ۲۰۰ درصد افزایش می‌دهند و ساب ووفر ۵.۲۵ اینچی صدای ۴۰ وات تولید می‌کند. گزینه‌های اتصال در دستگاه نوار صوتی Realme ۱۰۰W شامل بلوتوث ۵.۰ ، HDMI (ARC) ، AUX ، USB ، COAX و پورت ساب ووفر است.


قیمت بلندگو و تلویزیون Realme Smart TV SLED ۴K ۱۰۰W

تلویزیون هوشمند Realme SLED ۴K دارای برچسب قیمتی ۴۲،۹۹۹ روپیه است ، اما به عنوان بخشی از اولین پیشنهاد فروش این شرکت ، با قیمت ۳۹،۹۹۹ روپیه در دسترس خواهد بود و بلندگو استریو ۱۰۰ وات ۶،۹۹۹ روپیه قیمت دارد. تلویزیون در ۱۶ اکتبر برای قبل از رزرو آماده خواهد شد در حالی که فروش دوم در همان تاریخ در سایت های realme.com ، Flipkart ، آمازون و به زودی در فروشگاه های آنلاین آغاز می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.