دبیر مجموعه عهد همدلی مجموعه تشکل‌های مهدوی خراسان رضوی گفت: ویژه برنامه عید بیعت، ۵ آبان‌ماه در رواق امام خمینی حرم ثامن‌الحجج(ع) برگزار می‌شود.

ویژه‌برنامه عید بیعت در حرم رضوی برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین،  علی رجبی  با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده در ایام ماه ربیع الاول، گفت: روز نهم ربیع الاول در ورزشگاه امام رضا (ع) برنامه‌ای با سخنرانی علی اکبر رائفی‌پور و مداحان مشهوری مانند محمد طاهری و احمد واعظی و اجرای دکلمه‌ای توسط صابر خراسانی برگزار می شود.

دبیر مجموعه عهد همدلی مجموعه تشکل‌های مهدوی خراسان رضوی، بیان کرد: بعد از اتمام این مراسم، کارناوال‌های شادی را در سطح شهر تا هنگام نماز مغرب و عشا خواهیم داشت، این کارناوال شادی نهایتا در بلوار نماز واقع در کوه پارک مشهد تجمع کرده و نورافشانی انجام می شود.

وی با بیان اینکه مراسمی به مناسبت عید بیعت دوشنبه، ۵ آبان با سخنرانی حجت الاسلام کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران بعد از نماز مغرب و عشا در حرم مطهر رضوی برگزار می شود، اظهار کرد: در این مراسم از تشکل‌های فعال مهدوی تقدیر و در ادامه،  میثاق‌نامه‌ای برای تجدید عهد و پیمان با امام عصر (عج) قرائت خواهد شد.  

رجبی بیان کرد: همچنین در روز ۱۳ ربیع الاول، وبینار بین‌المللی در موضوع مهدویت برگزار خواهد شد که در این برنامه نادر طالب‌زاده، حجت‌الاسلام پورسید آقایی و محمد شجاعی حضور خواهند داشت.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.