مشخصات احتمالی پرچمدار بعدی سامسونگ منتشر شد.

اولین تصاویر و مشخصات احتمالی Samsung Galaxy S۳۰ Plus +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، ارائه های ادعا شده مبتنی بر CAD از Galaxy S۳۰device منتشر شده است، این بار S۳۰ Plus با جزئیات بیشتری به نمایش در آمده و به نشت های S۳۰ و S۳۰ Ultra پیوست که چندی پیش در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.

براساس MySmartPrice ، ارائه های جدید CAD پر زرق و برق نیستند  اما نشان می‌دهد که هر سه گوشی هوشمند S۳۰ ممکن است از طراحی جدید دوربین استفاده کنند، در حال حاضر بسته بندی سه دوربین مانند گلکسی نوت ۲۰ ، ظاهر خود را بی نقص تر در قسمت دوربین به نسبت گذشته ترکیب می کند. این یک حرکت قابل توجه از سری‌های دیگر سامسونگ مانند Galaxy A است که در خط تولید S۲۰ استفاده می شود.

برای کسانی که امیدوارند این طراحی مجدد مسئله برآمدگی و بیرون زدگی دوربین را حل کند ، طرح‌ها نشان می‌دهد این اتفاق کمی بعید به نظر می‌رسد و هنوز یک برآمدگی قابل توجه در پشت دستگاه وجود دارد.



در نمای جلو دستگاه ، یک دوربین سلفی حفره‌ای تکی که به یادگار از طراحی اصلی سری S۲۰ باقی مانده است. دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور نیز در سمت راست این گوشی هوشمند وجود دارد و پورت USB-C به صورت مرکزی و در کنار یک دریچه بلندگو در پایین دستگاه نصب شده است.

سایت MySmartPrice همچنین ابعاد احتمالی پرچمدار بعدی سامسونگ را تخمین زده است،‌ طبق شایعات S۳۰ Plus ممکن است ابعادی برابر با ۱۶۱.۵ x ۷۵.۶ x ۷.۸۵mm میلی متر داشته باشد ، که باعث می‌شود ابعاد آن کوتاه‌تر اما کمی پهن تر از S۲۰ Plus باشد، همچنین شایعه شده است که از یک صفحه نمایش مسطح ۶.۷ اینچی بهره می‌برد که با توجه به زیبایی صفحه نمایش‌های منحنی استفاده شده پرچمداران اخیر سامسونگ دور از انتظار است.

از آنجا که تولید و عرضه Galaxy S۳۰ ممکن است کمی زودتر از حد معمول راه اندازی شود ، انتظار می رود که در ماه‌های آینده خبرهای درز کرده بیشتر و دقیق تری منتشر شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.