مولوی سلامی گفت: دلیل اصلی عصبانیت و توهین غربی ها به مقدسات اسلام، وجود موج فزاینده گرویدن به دین مبین اسلام در غرب است.

مسلمانان روابط دیپلماتیک خود را با توهین کنندگان به پیامبر(ص) قطع کنند

مولوی نذیر احمد سلامی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین گفت: از سالها پیش مدیریت حاکم بر جوامع غربی بدلیل انحرافاتی که داشته اند باعث شده اند که روح ظلالت و گمراهی و سردرگمی براین جوامع حکمفرما باشد.

وی افزود: اکنون بسیاری ازمردمان و ساکنین غرب از این انحرافات خسته شده اند و به سمت اسلام خواهی و تشرف به دین مبین اسلام رو می آورند. موج پیوستن به اسلام در جوامع غربی سرعت بسیار بیشتری از قبل پیدا کرده است. این رو آوردن به اسلام برای غربی ها یک خطر بوده و مدیریت حاکم برآن را عصبانی کرده است.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: آنها می خواهند مانع پیوستن روزافزون مردمان غربی به اسلام شوند و قصد دارند به هرنحوی که شده این حرکت را کنترل کنند. به همین دلیل آنها مبانی اصلی دین مبین و پیامبر گرامی اسلام را هدف گرفته اند و به زعم خود می خواهند چهره ایشان را مخدوش و لکه دار کنند تا از رغبت و انگیزه پیوستن مردم به اسلام بکاهند.

وی با تاکید بر اینکه اکنون در غرب افراد بسیار زیادی به اسلام خوش گمان هستند، افزود: برکسی پوشیده نیست که این حسن ظن غربی ها به اسلام باعث شده که غیر مسلمانان رغبت بسیارزیادی به پیوستن به دین مبین اسلام داشته باشند و مدیران این جوامع را با ناراحتی و سردرگمی و عصبانیت همراه کنند. به همین دلیل هر ازچند گاهی و در برحه های مختلف غربی ها توهین به مقدسات اسلام را سرلوحه کار خود قرار می دهند.

عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی یادآور شد: غربی ها اکنون در حال محک زدن غیرت امت اسلامی هستند و می خواهنند ببینند عکس العمل مسلمانان در مقابل این توهین ها چیست. لذا مسلمانان وظیفه خطیری در این ایام به عهده دارند.

وی ابراز داشت: بر امت اسلامی لازم است با تمام قدرت و شدت جلوی اینگونه حرکات خبیثانه رابگیرند و آن را محکوم کنند. مسلمانان باید روابط دیپلماسی خود را با کشورهایی که بخواهند به پیامبر اکرم(ص) توهین کنند قطع کنند. همچنان که برخی از کشورها روابط اقتصادی را قطع کرده و کالاهای فرانسوی را تحریم نموده اند.

مولوی سلامی خاطرنشان کرد: اگر تمام کشورهای اسلامی باهم احساس مسئولیت کرده و اینگونه اقدامات را محکوم و روابط دیپلماسی خود را با توهین کنندگان  قطع کرده و سفرا را از آن کشورها خارج کنند و با اتحاد و انسجام کامل محصولات فرانسوی یا هر کشور دیگر تحریم کنند به طور قطع ضربه ای بسیار سخت و محکم بر پیکره غرب وارد خواهد آمد. این همدلی و اتحاد بهترین پاسخ به خباثت دشمنان اسلام است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.