رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برنامه‌های ۱۳ آبان امسال در استان را اعلام کرد.

ویژه برنامه‌های ۱۳ آبان در خراسان رضوی اعلام شد
به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام محمد سلطانی با اعلام برنامه‌های یوم الله سیزده آبان؛ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: مراسم بزرگداشت یوم الله 13 آبان همزمان با 17 ربیع الاول سالروز ولادت باسعادت پیامبر گرامی اسلام«ص» و امام جعفر صادق «ع» در مشهدمقدس ساعت 9 صبح با اجتماع اقشار مختلف مردم، اساتید، دانشجویان و دانش‌آموزان و بسیجیان در صحن جامع حرم مطهر رضوی برگزار و سخنران پایانی مراسم آیت الله علم الهدی نماینده معظم ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهدمقدس خواهند بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: پس از قرائت قطعنامه یوم الله 13 آبان، سخنرانی زنده مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای مدظله‌العالی در ساعت 010:30 صبح بصورت زنده از سیستم صوت و نمایشگرهای پهن‌پیکر و سایت TV.razavi.ir پخش خواهد شد.

 سلطانی گفت: در شهرستان‌های استان نیز مراسم بزرگداشت یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و اجرای برنامه‌های متنوع در فضای مجازی با رعایت کامل شیوه نامه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام می‌شود.

 وی افزود:سپاه امام رضا«ع» با همکاری سازمان بسیج دانش‌آموزی و حوزه مقاومت بسیج شهدای‌ شهرداری ‌مشهد آماده‌سازی پنج دستگاه کفی تریلی و حرکت در پنج محور اصلی شهری و پنج ایستگاه ثابت در بعدازظهر روز 12 آبان و اجرای برنامه‌های متنوعِ سرود و نورافشانی  را برگزار می‌کنند.

سلطانی خاطرنشان کرد: بیانیه‌های نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهدمقدس، تولیت معظم آستان قدس رضوی و استاندار محترم در رابطه با یوم الله 13 آبان صادر و نشر داده می‌شود.معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد نسبت به فضاسازی شهری و نورافشانی 17نقطه سطح ‌شهر در شب 13آبان که مقارن با شب 17ربیع‌الاول می باشد، اقدام خواهد نمود. 

 وی تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان بازخوانی بیانات امام خمینی«ره» و مقام معظم رهبری‌ را به زبان ساده ویژه نوجوان تهیه و جهت نشر در شبکه شاد به اداره کل آموزش و پرورش استان تحویل می‌دهد.با توجه به تعطیلی دانشگاه‌های و مراکز آموزش عالی، برنامه ریزی لازم توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای برگزاری میزگردهای تشکل‌های دانشجویی در فضای مجازی و فعالیت‌های استکبارستیزی پیش بینی شده است.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: مطبوعات استانی، صفحه‌ای از روزنامه 12آبان را به رویدادهای مهم و تاریخ ساز 13آبان اختصاص خواهند داد.طرح ملی حماسه تا حماسه توسط دانشگاه آزاد و فراخوان بین اساتید و دانشجویان و تقدیر از بهترین طرح های ارسالی را برگزار خواهد نمود.

سلطانی بیان کرد: ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در مشهد و شهرستانهای استان نسبت به برپایی نمایشگاه استکبارستیزی و منقوش‌نمودن پیاده‌رو به پرچم‌های آمریکا و اسرائیل اقدام خواهند نمود.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.