در جریان مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک بین مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی و فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران، سالن بوکسی به نام شهید مدافع حرم محمدرضا سنجرانی در تربیت بدنی آستان قدس رضوی افتتاح شد.

افتتاح سالن بوکس «شهید سنجرانی» در مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی

به گزارش قدس آنلاین، شب گذشته طی مراسمی تفاهم‌نامه همکاری میان تربیت بدنی آستان قدس رضوی و فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران با حضور مدیران این مؤسسه و رئیس فدراسیون بوکس امضاء و برای اولین بار سالن بوکس در تربیت بدنی آستان قدس افتتاح شد.
همکاری جهت همگانی کردن ورزش بوکس آماتور در بین مخاطبان آقا بر اساس موازین شرعی، ترویج و توسعه فرهنگ رضوی در جامعه ورزش بوکس با بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های طرفین، ترویج فرهنگ خادمیاری ورزشی بین جامعه بوکس با استفاده از ظرفیت کانون‌های خدمت رضوی، مشارکت در برگزاری و اجرای برنامه‌های فرهنگی ـ‌ ورزشی در قالب‌های مختلف، مشارکت در تجهیز و تأمین مربیان بوکس و نیز انجام طرح‌های استعدادیابی مشترک در مناطق محروم، در شمار موضوعات همکاری فی مابین هستند.
علیرضا تاج فیروز مدیرعامل مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی در جریان امضای این تفاهم‌نامه همکاری اظهار کرد: در پی مذاکرات و پیگیری‌های صورت گرفته از سوی امیرحسین اخوان رئیس هیئت بوکس خراسان رضوی برای همکاری بین هیئت و تربیت بدنی آستان قدس و نیز راه‌اندازی سالن بوکس در این مؤسسه، این همکاری اتفاق افتاد.
وی با بیان اینکه ۱۰ سالن  ورزشی در رشته‌های مختلف رزمی، بدنسازی، ژیمناستیک و تنیس تحت مجموعه ورزشگاه امام رضا(ع) در حال فعالیت هستند، افزود: سالنی به نام شهید مدافع حرم محمدرضا سنجرانی، از ورزشکاران رشته بوکس مزین شده بود و در آن پیش از این فعالیت‌های فرهنگی‌ـ‌ورزشی صورت می‌گرفت که به خاطر سبقه ورزشی این شهید والامقام به رشته بوکس اختصاص پیدا کرد.  
حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس کشور ضمن محکومیت اقدام توهین آمیز رئیس جمهور فرانسه و تبریک هفته وحدت و ولادت پیامبر اکرم(ص) گفت: موجب خشنودی است که در جوار بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع)، شاهد راه‌اندازی سالنی در مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی به ورزش دفاعی بوکس که بدرستی به عموم مردم معرفی نشده، هستیم. ورزشی که تمام هیجانات دوران نوجوانی و جوانی را در مسیر درست و قانونمندی هدایت می کند
ثوری ابراز امیدواری کرد که در راستای این همکاری و هم‌افزایی، برنامه‌های متنوعی در زمینه برگزاری اردوهای ملی، برپایی جشنواره‌های ورزشی و پرورش استعدادهای درخشان در این رشته به اجرا درآید.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.