برنامه زمانبندی انتشار به روز رسانی EMUI 11 برای 37 مدل دستگاه های HUAWEI و HONOR منتشر شده است.

زمان‌بندی به‌روز رسانی "EMUI 11" برای دستگاه‌های هوآوی و آنر مشخص شد

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، اخیراً در یک مصاحبه ، یکی از مقامات هوآوی اعلام کرده است که این شرکت در حال آماده سازی این است که رابط کاربری EMUI 11 قبل از تغییر سیستم عامل خود ، می تواند به آخرین سری از میان افزارهای این شرکت تبدیل شود. بنابراین جالب است که بدانیم کدام دستگاه‌های Huawei به EMUI 11 ارتقا می یابند.

این شرکت لیستی از مدل هایی را منتشر کرده است که به زودی نسخه جدید رابط کاربری خود را دریافت می‌کنند که شامل 37 دستگاه از هوآوی و آنر است. هم اکنون در ماه نوامبر ، دارندگان سری های پرچمدار Huawei P40 ، Honor 20 ، Huawei Mate 30 و Mate 20 می توانند به EMUI 11 بروند و Huawei Nova 7 ، Nova 7 Pro 5G ، Nova 6 ، Nova 6 5G ، Huawei P30 / P30 Pro ، Honor V30 / V30 Pro ، Honor 30/30 Pro / 30 Pro + و Huawei MatePad 10.8 ، نسخه بتا سیستم عامل جدید را خواهند داشت.

 می‌توانید لیست کامل مدل‌هایی را که به روزرسانی می‌شوند در جدول زمانی رسمی شرکت مشاهده کنید و توجه داشته باشید که ما اکنون در مورد نسخه چینی EMUI 11 صحبت می کنیم.



به احتمال خیلی زیاد، همه این دستگاه‌ها اولین دستگاه‌هایی هستند که دارای سیستم عامل اختصاصی HongMeng OS (سیستم عامل هارمونی) هستند. به یاد بیاورید که هوآوی قصد دارد دستگاه های خود را به سیستم عامل‌های اختصاصی منتقل کند. در حقیقت ، EMUI 11 نسخه انتقالی میان افزار است و این به معنای انتقال ابزارهای این شرکت به سیستم عامل خودشان است.

در حال حاضر ، نسخه بتا HongMengOS 2.0 برای دستگاه‌های مختلف از جمله تلویزیون و ساعت‌های هوشمند از قبل آماده است، ما انتظار داریم که این نسخه سیستم عامل خاص در دستگاه‌های تلفن همراه وارد شود و ما منتظر اعلام رسمی شرکت در این مورد هستیم.

رابط EMUI 11 می تواند آخرین به روز رسانی برای گوشی های هوشمند قبل از انتقال به HarmonyOS باشد

همانطور که همه به یاد می‌آوریم، دو سال پیش شایعاتی مبنی بر اینکه هوآوی روی سیستم عامل خود کار می کند ، وجود داشت. با گذشت زمان ، مشخص شد که طی فشارهای شدید توسط دولت ایالات متحده ، این تصمیم جدی تر از این حرف‌ها به نظر می‌رسد و اکنون مشخص شده است که این شرکت در نهایت جایگزین سیستم عامل اندروید و EMUI 11 خود ، HarmonyOS خواهد شد.



گزارش جدیدی از MyDrivers در ​​مصاحبه با وانگ چنگلو ، رئیس توسعه نرم افزار Huawei Consumer Business Group به این موضوع اشاره کرده است، در این مصاحبه این موضوع را مطرح کرد که چگونه این شرکت قصد دارد EMUI 11 را با سیستم عامل Harmony (یا HongMeng در چین) جایگزین کند، چنگلو پاسخ داد که EMUI 11 از همان چارچوب HongMeng استفاده می کند ک همان برنامه ریزی سیستمی و مشابه سایر سیستم عامل ها خواهد بود.

از این صحبت‌ها می‌توان فهمید که آخرین نسخه EMUI مبتنی بر Android 11 به طور خاص به عنوان یک نسخه انتقالی ایجاد شده است و دستگاه ها را برای پذیرش اولین نسخه عمومی HarmonyOS آماده می کند.

در حال حاضر ، نسخه سیستم عامل جدید ، HongMengOS 2.0 beta ، برای دستگاه های هوشمند مختلف مانند : تلویزیون های هوشمند ، ساعت هوشمند و سایر گجت های هوشمند آماده است، اعتقاد شرکت بر این است که این نسخه خاص از سیستم عامل باید به گوشی‌های هوشمند بیاید و ما منتظر اظهارات رسمی این برند معتبر خواهیم ماند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.