یزد - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد گفت: زمینه و بستر نیمی از دعاوی خانوده مرتبط با فضای مجازی و غیر رسمی است که نیازمند برنامه ریزی است.

بخش قابل توجهی از دعاوی خانواده مرتبط با فضای مجازی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری استان ،محمدحسین رحیمی زاده در آیین افتتاح دفتر حمایت از زنان و کودکان بزه دیده در فضای مجازی اظهار داشت: این دفتر در محیطی مناسب، کارشناس قضایی، روانشناس و مددکار اجتماعی را در اختیار افراد بزه دیده قرار می دهد تا از گسترش دامنه آسیب ها به آنان بکاهد.
وی افتتاح دفتر حمایت از زنان و کودکان بزه دیده در فضای مجازی در فرهنگ سرای خانواده با همکاری شهرداری را به فال نیک گرفت و افزود: تأمین یک محیط آرام و امن برای ارائه مشاوره به افراد آسیب دیده در فضای مجازی، یک دغدغه اساسی بود که با راه اندازی این دفتر مرتفع گردید.
رحیمی زاده رعایت حرمت و حفظ اسرار مراجعین را هدف اصلی این دفتر اعلام کرد و گفت: افراد بزه دیده در فضای مجازی می توانند بدون ترس از لو رفتن موضوع و در کمال محرمانگی به بیان مشکلات و آسیب های خود در این حوزه بپردازند.
وی تصریح کرد: این دفتر در حال حاضر مطابق با ساعات اعلامی ستاد کرونا فعالیت خواهد داشت و پس از عادی شدن شرایط، صبح و عصر به مراجعین خدمت ارائه خواهد داد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.