رییس بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان امام رضا(ع) مشهد با بیشترین تعداد بستری شدگان بیماران کرونایی در خراسان رضوی گفت: پیامکهای تبلیغاتی دعوت به سفر به کیش‌ و سایر مناطق در شرایط محدودیتهای کرونایی فاجعه بار است.

مشاهده پیامکهای دعوت به سفر در اوضاع کرونایی فاجعه‌بار است

به گزارش قدس آنلاین،  دکتر علیرضا صداقت افزود: من درمانگر با مشاهده این گونه تبلیغات به این نتیجه می رسم که  عزم و اراده‌ای برای برخورد با این گونه رفتارها وجود ندارد لذا شانه‌های کادر درمان بیش از پیش خمیده می شود.
وی اضافه کرد: از سوی دیگر به مسخره گرفتن تصمیمات دولت در خصوص محدودیتهای کرونایی در فضای مجازی اشتباه و سیاه نمایی است.
رییس بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان امام رضا(ع) مشهد گفت: با کمال تاسف در همین دوران،  شاهد پخش کلیپ هایی از غسالخانه ها هستیم که در حال دزدیدن اندامهای فوت شدگان هستند و این همه سیاه نمایی به ویژه برای کادر درمان تاسف بر انگیز است.
صداقت افزود: شرایط کنونی همه ما به مثابه این است که در قایق سوراخی در  اقیانوس در حال حرکت  هستیم که هر چه عمق سوراخ با بی توجهی افراد بیشتر شود زمینه نابودی همگان را  ایجاد خواهد کرد.

وی ادامه داد: اکنون به لحاظ شیوع کرونا از روزگار خوبی برخوردار نیستیم  و آمار مبتلایان و فوتیهای ناشی از کرونا در خراسان رضوی همانند سایر نقاط کشور همچنان بالا و روند افزایشی دارد.

رییس بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان امام رضا(ع) مشهد گفت: کاهش مبتلایان و فوت شدگان حاصل از محدودیتهای کرونایی در هفته های آینده اثر خود را نشان خواهد داد، درحالی که مقابله با کرونا همت عمومی را می طلبد و همه در برابر مشاهده رفتارهای پر خطر مسوولند.

صداقت افزود: تنها راه رهایی از این وضعیت، جدی گرفتن پروتکلهای بهداشتی، در خانه ماندن، ماسک پوشیدن و پرهیز از شرکت در تجمعات و دورهمی های خانوادگی است.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۴۸۲ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید ۱۹ در کشور به ۴۶ هزار و ۶۸۹ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.