مدیر عامل شرکت ساختمانی بتن و ماشین قدس رضوی گفت: رویکرد جهش تولید، اکسیر نجات بخش اقتصاد کشور و حمایت از تولید داخلی است.

رویکرد جهش تولید، اکسیر نجات بخش اقتصاد کشور است

به گزارش قدس آنلاین،  محمود عیدی بیان کرد: شرکت ساختمانی بتن و ماشین قدس رضوی در راستای وظایفی که در خصوص جهش تولید دارد، موفق شده تا در میزان تولید انواع مصالح طی ۸ ماه نخست سال جاری، افزایش ۶۰ درصدی را ثبت کند.
وی ادامه داد: شرکت ساختمانی بتن و ماشین قدس رضوی طی این مدت بیش از ۱۱۵ هزار و ۳۰۰ تن از انواع مصالح شامل ماسه بادی، اور سایز، نخودی، ماسه شسته، مخلوط و... تولید کرده است.
مدیر عامل شرکت ساختمانی بتن و ماشین قدس رضوی با اشاره به مهم ترین برنامه های این مجموعه در خصوص تولید مصالح در سال جاری تصریح کرد: از جمله این برنامه ها می توان افزایش تولید بیش از مقدار پیش بینی شده، ایجاد تنوع بیشتر در تولید محصولات، افزایش کیفیت محصولات از طریق ارتقاء خط تولید، بالا بردن توان تولید با رویکرد تامین مصالح مصرفی کل مجموعه عمرانی آستان قدس رضوی و... را نام برد.
وی ادامه داد: این شرکت در تلاش است با تولید محصولات با کیفیت و افزایش مقدار تولید، ضمن جذب مشتری بیشتر، نیاز بازار داخل را تامین کند.
عیدی با بیان این که حدودا ۸۰ درصد مصالح تولیدی شرکت بتن و ماشین قدس رضوی در پروژه های مربوط به آستان قدس رضوی مورد استفاده قرار می گیرد، گفت: این امر با هدف کاهش هزینه ها و اشتغال زایی در مجموعه آستان قدس و همچنین تامین مصالح مصرفی آستان قدس در زمان هایی که تهیه مصالح در بازار با مشکل مواجه می شود، صورت می گیرد.
وی ادامه داد: در واقع مصالح تولید شده، علاوه بر مصرف در واحد بتن و قطعات مجتمع، برای تامین مصالح پروژه های شرکت، دیگر پروژه های مجموعه آستان قدس همچون قطار شهری و حتی شهرهای همجوار مانند گلبهار، چناران و سرخس ارسال می شود.
عیدی، از اورهال کردن دستگاه ها، استفاده از مواد اولیه مرغوب و همچنین کنترل دقیق و مستمر کیفیت مواد اولیه و فرایند خط تولید به عنوان بخشی از برنامه های در دستور کار این مجموعه برای افزایش کیفیت مصالح یاد کرد.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.