کابران آیفون ۱۲ بازهم با مشکلی جدید رو به رو شدند که این بار باتری را هدف قرار می‌دهد.

مشکلات جدید کابران با آیفون ۱۲ در باتری +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، اپل به تازگی سری آیفون ۱۲ را منتشر کرده و از هم اکنون ، هر چهار مدل برای خرید در دسترس هستند. با این حال ، چندین گزارش در مورد مشکلات مربوط به سری آیفون ۱۲ گزارش شده است. در ابتدا ، ما گزارش هایی درباره ناپدید شدن سیگنال ها در آیفون داشتیم اما از آن زمان این شرکت نیز راه حلی ارائه داده است. متعاقباً ، گزارش هایی مبنی بر از دست دادن پیام‌ها و اعلان‌های پیام در آیفون ۱۲ منتشر شد. همچنین ، برخی از کاربران گزارش دادند که آیفون ۱۲ با مشکل صفحه سبز مواجه است، به نظر نمی‌رسد گزارش ها تاکنون موارد منفردی باشد، بلکه به نظر می‌رسد گسترده است. در حال حاضر نیز چند گزارش در مورد عملکرد باتری آیفون ۱۲ منتشر شده است.



سری iPhone ۱۲ اولین گوشی هوشمند ۵G اپل است و همراه با تراشه A۱۴ Bionic ارائه می شود. به طور پیش فرض ، هنگامی که کاربر آیفون ۱۲ را تنظیم اولیه می کنند ، گوشی هوشمند حالت ۵G خودکار را فعال می کند. با این حال ، داده های ۵G فقط وقتی روشن می شوند که به طور قابل توجهی عمر باتری را کاهش نمی‌دهند. با این وجود ، کاربران بیشتری درک می‌کنند که حتی در صورت غیرفعال بودن Wi-Fi یا ۵G ، آیفون ۱۲ در حالت Standby به سرعت شارژ باتری خود را از دست می‌دهد.

برخی از کاربران در انجمن اپل اشاره کردند که مصرف باتری iPhone۱۲ Pro در حالت آماده به کار بسیار زیاد است، اندکی پس از دریافت iPhone۱۲ Pro در پایان ماه اکتبر ، دریافتند که میزان مصرف باتری در حالت آماده به کار حدود ۴٪ در ساعت است. طبق گفته ۹to۵Mac ، بیش از ۱۰۰۰ گزارش در مورد این موضوع وجود دارد و بسیاری از مردم یک شبه ۲۰ تا ۴۰ درصد افت باتری را مشاهده کردند، همچنین بسیاری از کاربران استفاده از برنامههای ۵G و پس زمینه را غیرفعال کردند.



تقریبا معمول است که باتری گوشی هوشمند جدید به سرعت تخلیه می شود و این معمولاً به دلیل بالا بودن میزان استفاده است. کاربر می خواهد تا آنجا که ممکن است با دستگاه کار کند. مطمئناً ، در گوشی هوشمند جدید ، می‌خواهید ویژگی‌های جدید ، به روزرسانی برنامه و موارد دیگر را بررسی کنید. با این حال ، بدیهی است که این مورد در iPhone۱۲ صدق نمی‌کند.

گزارش تخلیه باتری آیفون ۱۲



با این حال متوجه می شویم که آیفون ۱۲ پرو در حالت بیکار و بدون هیچ فعالیت پس زمینه ای با سرعت ۴٪ بسیار سریع تر از آیفون ۱۱ Pro قبلی تخلیه می شود و صادقانه بگوییم تخلیه باتری در زمان بیکاری سریعتر از آنچه که در واقع به خاطر می آوریم است که غریزه یک آیفون باشد. داده های تلفن همراه را غیرفعال کنید تا ببینید آیا این مشکل در مورد ۵G است یا خیر ، اما کاربران واقعاً هیچ تفاوتی با انجام این کار مشاهده نکردند، کاربران این گوشی هوشمند هر آنچه را امتحان کردند باز به این نتیجه رسیدند که باتری دستگاه با سرعت خیلی عجیبی در حال کاهش است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.