مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی با اشاره به اینکه مشاغل گروه دو هنوز مجاز به فعالیت در مشهد نیستند، گفت: فعلا مجوزی برای فعالیت مشاغل گروه دو در هفته جاری صادر نشده است.

مشاغل گروه ۲ هنوز مجاز به فعالیت در مشهد نیستند

به گزارش قدس آنلاین، امیر دلداری گفت: وضعیت مشهد در حالت نارنجی قرار گرفته که در وضعیت نارنجی تنها مشاغل گروه‌ یک و دو مجاز به فعالیت هستند؛ اما تاکنون هیچ مجوزی برای فعالیت مشاغل گروه دو در هفته جاری در مشهدصادر نشده است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی مشاغل گروه سه و چهار فعلا ممنوعیت فعالیت دارند، ابراز کرد: قرار است از صبح شنبه مشاغل گروه دو هم مانند گروه یک تا ساعت ۲۱ شب فعالیت داشته باشند.

وی بیان کرد: البته اتاق اصناف مشهد به ستاد مقابله با کرونای استان پیشنهاد داده که مشاغل گروه دو بتوانند به طور مثال از فردا از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ فعالیت کنند؛ اما این مسئله فعلا در حد یک پیشنهاد است و تایید نشده است.

دلداری ادامه داد: چنانچه ستاد مقابله با کرونا در استان موافقت خود را اعلام کند اصناف گروه دو می توانند در ساعتی که تایید می‌شود در هفته جاری فعالیت و در غیر اینصورت باید از روز شنبه هفته آینده فعالیت خود را شورع کنند.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی تصریح کرد: مشاغل گروه سه در وضعیت زرد و مشاغل گروه چهار تنها زمانی که وضعیت سفید می‌توانند اقدام به کار و کسب کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

                                              

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.